وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

شماره های مسدود به شماره هایی گفته میشود که صاحب خط از طریق همراه اول یا ایرانسل دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده است . که طبق آخرین آمار از این نوع شماره ها حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد افراد از دریافت پیامک تبلیغاتی خود انصراف داده اند . که عمدتا به دلیل ارسال بیشمار روزانه پیامک های ارزش افزوده شماره هایی مانند (۲۰۳۰-۳۰۷۰) و از این دسته پیام ها که برای مخاطب ممکن است متحمل هزینه شود ، میباشد .

لیست سیاه

 ارسال به لیست سیاه ( شماره های مسدود ) چگونه است ؟
ارسال پیامک در حالت عادی با شماره خط اختصاصی خود کاربر انجام می شود ، خطی مانند ۵۰۰۰۲۰۲۱ ، اگر فرض کنید برای ۱۰۰ نفر پیامک ارسال کنید حدودا ۵۰ نفر از این شماره ها پیامک تبلیغاتی خود رو مسدود کرده اند که پیامک به دست آنها نخواهد رسید و هزینه ای هم برای شماره های مسدود کسر نخواهد شد ، همچنین در گزارش ارسال تعدادی شماره های مسدود کاملا مشخصی است و شما می توانید در صورت نیاز مجددا درخواست ارسال به شماره لیست سیاه را بدهید و پیام شما بعد از تایید توسط کارشناسان ما برای مخاطب ارسال گردد ضمنا فرقی بین پیام های اطلاع رسانی و تبلیغاتی وجود ندارد ، همه پیام های شما ارسال خواهند شد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی