وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

ارسال هدفمند پیام کوتاه :

اگر پیام کوتاه شما را گیرندگانی دریافت کنند که در منطقه تحت پوشش شما نیستند ( یا در منطقه ای قرار دارند که شما نمی توانید به آنها خدمت رسانی کنید ) ، شما متحمل هزینه ای شده اید که هیچ فایده ای برای شما ندارد . باید توجه داشته باشید که هدف گیری در ارسال پیام های منطقه ای بسیار اهمیت دارد ، سرویس ارسال منطقه ای با امکانات فراوانی چون انتخاب کد پستی ، انتخاب از روی نقشه ، انتخاب مراکز شهری و استانی و پیش شماره و امکاناتی از این دسته ، این کار را ساده کرده و به شما این امکان را می دهد تا پیامک را به صورت انبوه و تنها به مناطق انتخابی خودتان ارسال کنید . در نتیجه پیام کوتاه ارسالی شما موثرتر واقع شده ، نرخ پاسخ از سوی گیرنده پیامتان ( نسبت به حجم پیام ارسالی ) افزایش می یابد و در عین حال میزان ترافیک ارسال پیامک شما نیز پایین آمده که هزینه کمتری را برای شما در بر خواهد داشت .

ارسال فرا مرزی پیامک


هدفمند کردن ارسال پیام کوتاه :

هر فرد و یا شرکتی که برای موفقیت تلاش می کند ، حدود جغرافیایی خدمت رسانی خود را محدود کرده تا بتواند کیفیت خدمات خود را بالا نگه دارد . همزمان با رشد کسب و کار و افزایش قدرت رقابتی اش ، این محدوده نیز افزایش یافته و به مناطق مختلف جغرافیایی تبدیل می شود . حال جهت جلوگیری از ارسال های انبوه به تمام مناطق کشور ، که تنها برای کسب و کار ما هزینه زا است و حتی در صورت تمایل مخاطب در این مناطق امکان سرویس دهی از سوی کسب و کارها وجود ندارد ، می توان از این امکان استفاده نمود و ارسال های انبوه خود را محدود به مکان خاصی کرد . این قابلیت برای شما فراهم آمده است که با وارد کردن جزئیات مورد نظر ( اپراتور مشخص، نوع مشترک و یا حتی جنسیت مخاطبان ) در یک منطقه خاص ، تنها در محدوده جغرافیایی مورد نظر خود و به مخاطبینی با خصوصیات مشخص اطلاع رسانی کنید .

هدفمند کردن ارسال پیام کوتاه

سهولت در استفاده از پیام کوتاه :

    امکان انتخاب منطقه مشخص و ارسال انبوه از طریق تعیین کد پستی منطقه مورد نظرتان .
    امکان ارسال انبوه به یک منطقه جغرافیایی با امکان انتخاب آن منطقه از روی نقشه تهیه شده .
    ارسال انبوه به مناطقی وسیع تر از طریق انتخاب نام مراکز استان مورد نظرتان .
    ارسال به کل یک شهر از طریق انتخاب شهر و استان .
    امکان ارسال انبوه به پیش شماره تلفن همراه حتی با توانایی مشخص کردن 5 رقم از ابتدای آن .

سهولت در استفاده از پیام کوتاه

امکان تفکیک مقدار در ارسال پیام کوتاه :

کاربر قادر خواهد بود به هر تعدادی که مایل است ، حداکثر به مقدار شماره های شناسایی شده ( بر اساس فیلتر های انتخابی ) ، اقدام به ارسال پیامک کرده و در صورت تمایل با بخش بندی ارسال های خود در چند نوبت اقدام به ارسال به یک دسته مشخص از افراد انتخابی با تعیین منطقه جغرافیایی آن ها کند و با تنظیم سیستم ، ادامه پیامک های خود را به میزان دلخواه و در نوبت های از پیش تعیین شده و با تعداد مشخص در هر نوبت ، ارسال کند .

تفکیک مخاطبین در ارسال:

    امکان تفکیک کاربران بر اساس جنسیت آنها و ارسال فقط به یک یا هر دو دسته جنسیتی .
    امکان تفکیک کاربران بر اساس نوع مالکیت خط که به اعتباری و یا ثابت دسته بندی می شود .

تفکیک مخاطبین در ارسال

ارسال همزمان:

کاربر می تواند با انتخاب مناطق متنوع از روی نقشه ، در یک بار ارسال به چندین موقعیت جغرافیایی ، ارسال همزمان داشته باشد .

ارسال همزمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی