ارسال اس ام اس (پیامک) گروهی ، یکی از موفق ترین روش های بازاریابی در دنیاست . طبق آمار ، افراد در هر روز بیش از 150 بار (در حدود سه ساعت) به موبایل خود مراجعه می کنند ، 90 درصد این افراد بعد از دریافت یک پیغام تبلیغاتی در جهت درستی آن تحقیق کرده ، 61 درصد آنها شروع به برقراری ارتباط با فروشنده می کنند و در نهایت بیش از نیمی از آنها اقدام به خرید خواهند کرد . این تحقیقات همچنین نشان می دهد که 16 درصد کاربران در همان لحظه ی خواندن پیام ، تصمیم خود را گرفته اند .
![ارسال پیامک و اس ام اس انبوه بهترین روش بازاریابی در دنیا.jpg ارسال پیامک و اس ام اس انبوه بهترین روش بازاریابی در دنیا.jpg](http://bayanbox.ir/view/2934502566852905192/%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85%DA%A9-%D9%88-%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%87-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7.jpg)
این ارقام بیانگر آن است که بازاریابی نوین پیامکی ، در حدود 10 برابر روش های قدیمی بازاریابی مؤثرتر خواهد بود . طبق آمار مرکز مطالعات و تحقیقات تلفن همراه در ایران ، از حدود 70 میلیون مشترک تلفن همراه ، تنها 20 میلیون از آنها دارای تلفن هوشمند بوده و در حدود 50 میلیون از این افراد تنها می توانند از سرویس اس ام اس استفاده کنند .