وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

کاربر از طریق امکان ارسال پیامک می تواند به شماره های مورد نظر خود چه به صورت تکی و چه به صورت گروهی ، اس ام اس ارسال کند . برای این کار تنها کافیست از طریق شماره عمومی پارس گرین و یا از طریق شماره اختصاصی ( که امکان خرید آن در داخل پنل فراهم شده است )، اقدام به نگارش متن پیام کوتاه کرده و با مشخص کردن لیست شماره های مخاطبین خود ، ارسال همزمان اس ام اس را از طریق سیستم انجام دهد . این امکان نیز برای کاربران فراهم شده است تا از برچسب های تصویری مانند لبخند ، تعجب ، چشمک و مانند آنها ، در میان متن اس ام اس خود استفاده کنند .

ارسال ساده پیامک به مخاطبین

اطلاع رسانی عمومی با پیامک :

برای اطلاع رسانی مؤثر ، نیازمند روش هایی هستیم که در کمترین زمان ممکن ، بیشترین بازده را داشته باشد ، ارسال اس ام اس ، یکی از سریع ترین و مقرون به صرفه ترین روش های روز بازاریابی و اطلاع رسانی در دنیاست و می تواند پیام شما را در زمان و مکان دلخواه به گوش مخاطبین تان برساند . این روش مدرن بازاریابی به کاربران این امکان را می دهد تا همیشه در دسترس مخاطبان خود باشند . طبق آمار رسمی ، افراد در هر روز بیش از 150 بار ( در حدود سه ساعت ) به موبایل خود مراجعه می کنند ، 90 درصد این افراد بعد از دریافت یک پیغام تبلیغاتی در جهت درستی آن تحقیق کرده و درصد زیادی از کاربران در همان لحظه ی خواندن پیام ، تصمیم خود را برای استفاده از پیشنهاد آن پیامک گرفته اند .

اطلاع رسانی عمومی با پیامک

کاربری آسان و بدون دغدغه :

هزینه اولیه برای استفاده از این سرویس بسیار کم است . سرعت انتقال پیام شما به مخاطب با استفاده از این روش بسیار بالاست . هیچ محدودیتی در زمان استفاده از سرویس و یا مکان استفاده از آن ندارید . این امکان به شما داده می شود که همیشه در دسترس مخاطبان خود باشید . انواع روش های ارسال و انواع امکانات برای ارسال های خاص برای شما تامین شده است .

کاربری آسان و بدون دغدغه

رسال به صورت فلش :

در زمانی که شما پیام تان را به صورت فلش ارسال می کنید ، مخاطب شما تنها یکبار می تواند پیغام را ملاحظه کند ، این امکان به این صورت کار می کند که گوشی همراه ، نوع پیام را شناسایی کرده و بعد از یکبار نشان دادن آن به مخاطب شما ، اقدام به پاک کردن پیام از گوشی همراه شخص مورد نظر می کند ، این پیام قبل از پاک شدن ، حتماً باید توسط فرد مورد نظر خوانده شده باشد .

ارسال با امکانات متنوع :

برای ارسال کردن یک پیام ، امکانات متنوعی برای شما فراهم آمده است ، برای مثال به کاربران اجازه داده می شود تا قبل از ارسال اصلی ، ارسال آزمایشی یا تستی به شماره خود داشته تا از رسیدن پیام و ظاهر متن پیام بعد از ارسال اطمینان پیدا کنند . آنها می توانند شماره ی افرادی را که به هیچ وجه نمی خواهند برایشان پیامک ارسال شود ، به لیست سیاه برده تا از ارسال به آنها حتی به صورت اشتباهی هم جلوگیری شود . همچنین می توانند از هر فرمت متنی که شماره خود را در آن ذخیره کرده اند ، برای تکمیل لیست شماره های خود در ارسال گروهی استفاده کنند . باید اشاره کرد که ارسال در زمان و تاریخ مشخص در آینده نیز از امکانات ارسال فردی یا گروهی به حساب می آید .

ارسال با امکانات متنوع

امکان ارسال از هر نوع شماره :

در این نوع ارسال شما می توانید هم از شماره عمومی پنل برای ارسال به مخاطبین خود استفاده کنید و هم با برنامه ریزی بلندمدت اقدام به خرید شماره / شماره های دلخواه خود کرده و از این پس از آنها برای ارسال پیام هایتان استفاده کنید ، یکی از مزیت های داشتن شماره اختصاصی ، توانایی دریافت پیامک از سمت مخاطبین تان می باشد که در استفاده از شماره عمومی این امکان وجود ندارد .

امکان ارسال با ایجاد محدودیت زمانی :

این مزیت برای کاربران فراهم شده است تا با استفاده از امکان تنظیم میزان تأخیر مجاز ، برای ارسال های خود محدودیت زمانی ایجاد کنند . برای مثال شما قصد دارید که حتما قبل از ساعت مشخصی پیام تان به دست مخاطب برسد ولی متاسفانه با توجه به مشکلاتی که ممکن است از سوی شرکت های اصلی ارسال کننده اس ام اس پیش بیاید ، در بعضی موارد این ارسال ها با کمی تاخیر انجام می شوند . پنل ارسال پیامک پارس گرین به شما این امکان را می دهد تا با تعیین میزان تاخیر ساعتی مجاز برای ارسال های خود ، از ارسال پیامک ، بعد از زمان تعیین شده جلوگیری کنید .

امکان ارسال با ایجاد محدودیت زمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی