وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

ارسال پیامک تبلیغاتی در انتخابات مختلف نظیر انتخابات شورای شهر ، انتخابات مجلس شورا اسلامی ، انتخابات شورای روستا، انتخابات ریاست جمهوری ، انتخابات مجلس خبرگان رهبری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و انتخابات اتحادیه ، انتخابات صنف ها ، انتخابات نظام مهندسی و ... تبلیغات کرد  .


 ارسال پیام انتخاباتی

برای ارسال پیامک انتخاباتی باید به نکات زیر توجه ویژه شود  :
نام کاندیدا در ابتدای متن پیامک قید شود به این دلیل که ممکن است متن پیامک تا انتها خوانده نشود .
زمان ارسال پیامک بسیار مهم است . از 8 صبح تا 8 شب بهترین زمان ارسال پیامک می باشد . همچنین ارسال پیامک در ساعت 11 صبح و یا 7 عصر باخورد بهتری خواهد داشت .
ارسال پیامک در محدوده انتخابات انجام شود ، مثلا در انتخابات شورا ارسال اس ام اس در همان شهر انتخاباتی انجام شود .
مناسبت ها بهترین زمان تبلیغات پیامکی می باشند ، پس تبلیغات پیامکی را در این زمان ها از دست ندهید .
تعداد ارسال پیامک بسیار مهم است ، در صورتی که شهر شما دارای صد هزار شماره می باشد ، طوری برنامه ریزی کنید که به همه پیامک ارسال نمایید . در غیر انصورت بازخورد مناسب نخواهید گرفت .
دفعات ارسال پیامک هم از نکات مهم می باشد چرا اشخاص رای دهنده باید شما را هنگام رای دادن در نظر داشته باشد . حداقل 3 با به مخاطبین خود در بازه زمانی مناسب پیامک ارسال کنید .
استفاده از شماره اختصاصی رند و کوتاه از راه های موثر می باشد ، چرا که وجه شما را بالاتر خواهد برد و در صورتی که بخواهد به شما پاسخ دهد راحت تر این کار را انجام می دهد .
گروه انتخاباتی بسازید ، شما می توانید با افرادی که به شما پاسخ می دهند و یا به شما در ستاد مراجعه می کنند ، گروه پیامکی بسازید و به آنها برای اخبارهای انتخاباتی ، اطلاعیه ها و مناسبت های مختلف پیامک ارسال نمایید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی