وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

ارسال پیام به تلگرام :

پارس گرین در راستای خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی اقدام به راه اندازی سرویس ارسال پیام به تلگرام نموده است . همانطور که می دانید برنامه های پیام رسان مثل WhatsApp از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند به صورتی که کمتر کسی را می توان پیدا کرد که حداقل یکی از این برنامه ها را بر روی تلفن هوشمند ، تبلت و حتی روی پلتفرم های PC مثل لپ تاپ های خود نصب نکرده و از امکانات آن استفاده نکرده باشد .

ارسال پیام به تلگرام

به صورت کلی برنامه هایی که ارتباطات اینترنتی ایجاد می کنند به دلایل زیادی از جمله کاهش شدید هزینه ها به سرعت گسترش یافته و محبوب می شوند . برنامه Telegram Messenger نیز یکی دیگر از این برنامه ها می باشد . Telegram Messenger  نرم افزار پیام رسانی شبیه دیگر نرم افزارهای این دسته مثل وایبر ، واتز اپ ، لاین و … است که اخیرا به دلیل امنیت بالای خود توجهات بسیاری را جلب کرده است و با تمرکز بر روی موضوعات سادگی ، سرعت و امنیت بالا طراحی گردیده است . این نرم افزار توسط دو نفر طراحی شده است : نیکولا و پاول دورو که بنیانگذاران شبکه اجتماعی بزرگ روسی با نام VK هستند . البته هرچند طراحان این ابزار روسی هستند اما در FAQ وب سایت خود تشریح کرده اند مقر اصلی نرم افزار در برلین است و این نرم افزار به کشور خاصی وابسته نیست . نکته جالب این نرم افزار این است که توسط بنیاد Digital Fortress پشتیبانی مالی می شود و در وب سایت آن اشاره شده که : ما این پروژه را بر پایه کاربران خاصی ایجاد نکرده ایم و پیام رسانی برای عموم مردم ساخته ایم . این نرم افزار فوق العاده سریع ، ساده می باشد ، شما می توانید از تلگرام بروی همه دستگاه هایتان استفاده کنید ، پیام ها و مکالمات شما بصورت آنی بین همه دستگاه هایی که در آن تلگرام را نصب کرده باشید همزمان سازی (Sync) خواهد شد . اقبال عمومی به این نرم افزار در حال افزایش است و حتی در یک مورد زمانی که در ماه فوریه واتس اپ برای مدت زمان چهار ساعت از دسترس خارج بود ، تلگرام بیش از ۵ میلیون ثبت نام جدید را ثبت کرد . همچنین ویژگی های امنیتی فوق العاده این نرم افزار منجر به آن شده که یک و نیم میلیون از شهروندان کره جنوبی تاکنون نرم افزار چت مخصوص خود یعنی Kakao Talk را رها کنند و به تلگرام بپیوندند .  در پنل ارسال پیامک پارس گرین شما قادر به ارسال پیام به تلگرام به صورت منطقه ای براساس کد پستی ، شهر و استان ، اصناف و مشاغل و دفترچه تلفن های شخصی خود هستید . ارسال پیام به تلگرام در تمامی امکانات ارائه شده در پنل های پارس گرین  قابل استفاده است . همچنین در این نوع ارسال پیام شما قادر  به ارسال فابل عکس ، صوتی ، ویدئویی ، پی دی اف ، zip و سایر انواع فایل ها به مخاطبین خواهید بود .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی