وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

ارسال پیامک صوتی و یا به عبارت دیگر تماس انبوه با مخاطب هدف ، روشی نوین و کارآمد است ، تا شما بهتر و راحت تر با مخاطبانتان ارتباط صوتی برقرار کنید .
سامانه تبلیغات صوتی به شما این امکان را می دهد تا هر نوع پیام صوتی از پیش ضبط شده را از طریق وب و سامانه به مشترکین تلفن ثابت ، همراه اول و ایرانسل به تفکیک جنسیت و کدپستی و مشاغل و محله ای ارسال کند .

پیامک صوتی

شما می توانید از هر نرم افزاری برای ضبط صدای خود استفاده کنید ، حتی نرم افزار ضبط صدای ویندوز کامپیوتر و یا گوشی تان !!!
پس از ارسال پیامک صوتی ، گوشی مخاطب شما زنگ می خورد و پیامک صوتی شما برای او پخش می شود .
ما در روش ارسال پیامک صوتی ، چیزی به عنوان ” بلک لیست مخابراتی ” نداریم . یعنی صد در صد پیام های صوتی شما برای او پخش خواهد شد . حتی اگر سیم کارت او در سیستم مخابراتی به عنوان بلک لیست مخابراتی پیام کوتاه ثبت شده باشد .

از دیگر مزیت های تبلیغات صوتی و پیامک صوتی :

شما حتی می توانید به تلفن های ثابت هم پیامک صوتی ارسال کنید.
شما می توانید از سیستم نطرسنجی پیام صوتی استفاده کنید ، به این صورت که از در پیامک صوتی خود از مخاطب بخواهید که یکی از اعداد 0 تا  9 را شماره گیری کند تا در قسمت نظرسنجی شما اعداد شماره گیری شما ثبت شود .
فایل صوتی می بایست با فرمت wav بوده و بهتر است دارای مشخصات 8000hz , 16kb , Mono باشد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی