وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

ارسال پیشرفته پیامک با فرمول :

ارسال پیشرفته از فایل اکسل یک ارسال اس ام اس گروهی هوشمند است که به شما این قابلیت را می دهد تا یک ساختار متنی مشخص را با امکان جانمایی اطلاعات خاص هر فرد ، به شماره مشخص شده در ردیف اطلاعات خود آن فرد ، ارسال کنید . این قابلیت به این صورت عمل می کند که ابتدا متنی را به شکل ترکیب پیام متنی ثابت و فرمول ( نام ستون های درون اکسل ) در میان آن ، پیکر بندی می کنید ، سپس با مشخص کردن ردیف شماره تلفن در فایل اکسل ، می توانید این پیامک متغیر را به شماره افراد مختلف ارسال کنید . برای مثال ستون جنسیت و نام و نام خانوادگی را از درون اکسل به درون متن خود وارد کنید ، سیستم به صورت خودکار پیام تبریک شما را برای هر شماره ارسال ولی در متن هر اس ام اس ، مشخصات فرد صاحب شماره تماس انتخاب شده را قرار می دهد .

ارسال پیشرفته پیامک با فرمول

صرفه جویی در زمان ارسال پیامک :

برای ارسال متن به تعداد کثیری از افراد ، نیازمند صرف زمان زیادی برای ساختن تک تک پیامک های مورد نظر خود هستید ، با استفاده از این روش می توانید بدون نیاز به صرف این زمان ، آن هم تنها با یکبار ساختن الگوی متن مورد نظر خود ، پیامک خود را به صورت خودکار ارسال کنید .
به این شکل که ، با معرفی لیست مخاطبین خود به سیستم ( در قالب فایل اکسل ) می توانید متن مورد نظر خود را بر اساس ستون های موجود در فایل خود فرمول بندی کرده و با زدن دکمه ارسال ، آن را برای تمام افراد درون دیتابیس خود با جانمایی مشخصات خاص آنها در متن هر اس ام اس ، ارسال کنید .

صرفه جویی در زمان ارسال پیامک

کاربری آسان در ارسال پیامک :

    هر نوع شماره ی همراهی در فایل اکسل قابل جاگذاری است .
    نیازی به تفکیک شماره های ارسالی بر اساس اپراتور نمی باشد .
    انواع نسخه های فایل اکسل برای سیستم قابل پذیرش می باشد .
    سیستم به صورت خودکار ستون شماره گیرنده را تشخیص می دهد .
    تعداد ستون های فایل اکسل بارگزاری شده در این روش هیچ محدودیتی ندارد .
    ترتیب خاص یا دسته بندی خاصی برای محتویات درون فایل اکسل وجود ندارد .


کاربری آسان در ارسال پیامک

ارسال پیامک در تاریخ و زمان دلخواه :

در ارسال های خود ، شما قادر به تعیین تاریخ و زمان دلخواه می باشید . می توانید ارسال های خود را در زمان حال یا در تاریخ و ساعت مشخصی درآینده انجام دهید .

ارسال به تعداد دلخواه :

در این نوع ارسال ، به تعداد دلخواه می توانید پیامک ارسال کنید ، هیچ محدودیتی در تعداد ردیف های موجود در فایل اکسل که مشخص کننده تعداد ارسال های شما است ، وجود ندارد .

ارسال به تعداد دلخواه

استفاده از فایل اکسل در ارسال پیامک :

برای استفاده از این امکان ، می بایست یک فایل اکسل داشته باشید ، محتویات فایل اکسل به محتوای پیام شما بستگی دارد ، ولی باید حتماً دارای شماره تماس مخاطب باشد و بهتر است محتوای متغیر مورد نظر شما مانند نام و نام خانوادگی مخاطب در فایل و در همان سطری که شماره تماس آن فرد قرار دارد ، موجود باشد . دقت کنید که در هر کدام از ستون های اکسل تنها باید یک نوع اطلاعات وجود داشته باشد . مثلا تمام شماره های تماس در یک ستون ، تمام نام ها در یک ستون و مانند آن .

استفاده از فایل اکسل در ارسال پیامک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی