وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

ارسال اس ام اس به شماره های بلک لیست مخابرات :

با توجه به حجم عظیم و غیر هدفمند تبلیغات پیامکی ، خیلی از افراد دریافت پیام های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند تا پیام های تبلیغاتی را دریافت نکنند ولی ممکن است تعدادی از این افراد جز مشتریان شما و خواهان دریافت پیامک از شما باشند ولی به دلیل اینکه شماره آنها جز بلک لیست مخابرات میباشد پیامک شما به دست آنها نمیرسد .

ارسال sms به شماره های بلک لیست

برای ارسال به شماره های بلک لیست 2 راه حل وجود دارد :

1-    خدماتی کردن خط اختصاصی :

یکی از راه های ارسال به شماره های بلاک شده ، " خدماتی کردن خط اختصاصی " میباشد . خدماتی کردن خطوط شرایط خاص خود را دارد و اولین و مهمترین شرط آن حقوقی بودن شما میباشد در واقع در صورت داشتن شرکت و شماره ثبت و شناسه ملی و کد اقتصادی و ... امکان خدماتی کردن خط وجود دارد در واقع شما با ارائه مدارک ، خط اختصاصی روی پنل خود را خدماتی کرده و بعداز آن میتوانید به مخاطبان خود پیامک ارسال نمایید حتی اگر شماره انها جز بلک لیست باشد .
پروسه خدماتی کردن خط حد اقل 30 روز زمان میبرد .

2-    استفاده از باشگاه مشتریان :

با توجه به اینکه تعداد زیادی از افراد شرایط خدماتی کردن خطوط را ندارد و این پروسه بسیار زمانبر میباشد امکان جدیدی به اسم " باشگاه مشتریان " در پنل ارسال اس ام اس پارس گرین اضافه شده است  .

ارسال sms به بلک لیست 2
در باشگاه مشتریان میتوانید بدون ارسال مدارک وبدون صرف وقت یک خط خدماتی را فعال نمایید.
سپس لیست مخاطبین خود را داخل باشگاه مشتریان اضافه مینمایید.
برای این مخاطبین ، پیامکی ارسال می شود که در صورتی که رضایت ندارند در باشگاه شما عضو شوند ، می توانند با ارسال کد عدم عضویت از لیست باشگاه شما خارج شوند .
سپس میتوانید به لیست مخاطبین خود متن مورد نظر خود را ارسال نمایید حتی اگر دریافت پیام های تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشند .
با توجه به شرایط سخت خدماتی کردن خطوط و عدم توانایی مشتریان برای ارائه مدرک ، استفاده از باشگاه مشتریان راه حلی ساده ، سریع و کار آمد می باشد .