هنگامی که میزان عضویت مشتریانتان به خبرنامه پیامکی تان کاهش یافت ، زمان آن رسیده است که راه حلی سریع برای این مشکل پیدا کنید . بازاریابی پیامکی جایی برای چنین خطاهایی نمی گذارد . چرا ؟ این روش تبلیغاتی کاملا شخصی است و اگر به درستی صورت نگیرد ، به راحتی می تواند به حریم شخصی افراد تجاوز کند . اعضای خبرنامه ای که از شما و پیشنهاداتتان راضی نباشند ، بیش تر از دو پیامک شما را تحمل نخواهند کرد . اگر نتوانید به سرعت نیازهای آنها را بر طرف کنید ، مسلما اشتراک خبرنامه خود را لغو خواهند کرد .
تصور کنید که در خبرنامه لباس فروشی مورد علاقه خود عضو شده اید . مطمئنا انتظار دارید که کوپن های تخفیف و پیشنهادات اختصاصی دریافت کنید . در ابتدا ، همانطور که به شما قول داده شده بود ، پیشنهادهای اختصاصی دریافت می کنید . اما پس از مدتی ، پیامک هایی که دریافت می کنید ، حالت اسپم به خود خواهند گرفت . لباس فروشی که در خبرنامه آن عضو شده اید هفته ای یک پیامک برای شما ارسال خواهد کرد که هیچ ارزشی ندارد . آنها به طور رندوم محصولات خود را حراج می کنند و هر هفته برایتان اطلاعات بی ارزشی ارسال می کنند . در نتیجه ، شما دیگر پیشنهادهای آنها را نخواهید خواند .
صاحب فروشگاه لباس نمی تواند بفهمد که مشکل از کجاست . او فکر می کند دارد اطلاعات مفیدی را به مشتریان خود می دهد ، اما مشتریان نمی خواهند از پیشنهادات او استقبال کنند . هرچند این تنها یک مثال است ، اما این شرایط کاملا عادی و رایج است . اگر شما صاحب کسب و کار کوچکی هستید که نمی تواند بازاریابی پیامکی را به درستی انجام دهد ، بهتر است بدانید با اعمال کمی تغییرات در روش های خود ، به راحتی به موفقیت دست خواهید یافت . مشکل شما نیستید ، مشکل روش بازاریابی شماست . اگر نکات زیر را در روش های خود انجام دهید به راحتی به تجارت خود باز می گردید .
آیا پیشنهاد های شما دقیق هستند ؟
اگر شما صاحب یک برگر فروشی هستید ، تنها برگرهای سبزیجات خود را تخفیف ندهید . به گونه ای به مشتریان خود تخفیف بدهید که ۸۰% از اعضای خبرنامه پیامکی تان بتوانند از تخفیفاتتان استفاده کنند .
آیا برای پیشنهادات خود تاریخ انقضا تعیین می کنید ؟
فرض کنید پیشنهاد فوق العاده ای را به مشتریان خود می دهید ، اما برای آن مدت زمان تعیین نمی کنید . به جای آن ، اعضای خبرنامه شما می توانند هر موقع که خواستند از این کوپن تخفیف استفاده کنند . پیشنهاد می کنیم که برای تخفیفات ویژه خود مدت زمان ۲۴ یا ۴۸ ساعته تعیین کنید .
آیا از الگوی خاصی جهت ارسال پیامک استفاده نمی کنید ؟
آیا به مشتریان خود قول دادید که در ماه ۴ پیامک به آنها ارسال می کنید اما به جای آن ۷ پیامک ارسال می کنید ؟ یا شاید به آنها قول تخفیف دادید ، اما در عوض فقط برای آنها اطلاعیه و اخبار ارسال می کنید . بهتر است به آن قولی که در ابتدا به مشتریان خود دادید پایبند باشید تا تاثیر مثبت آن را بر روی کسب و کار خود مشاهده کنید .
اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما ، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .