وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

هر روزه تعداد بسیاری جمله “ من می خواهم در تجارت خود از بازاریابی پیامکی استفاده کنم . اما ، باید چه پیامکی به مشتریان خود ارسال کنم ؟ ” را از ما می پرسند . پس اصلاً نگران نباشید . شما تنها فردی نیستید که چنین احساسی دارد .
بیشتر مردم مفهوم بازاریابی پیامکی را درک می کنند و می دانند میزان خوانده شدن محتوای ارسالی شان بسیار بالاست . به همین خاطر سعی می کنند چنین آمارهایی را برای کسب و کار خود به دست آورند . اما زمانی که صحبت از جزئیات به میان می آید ، ممکن است کمی سردرگم شوند . این موضوع هیچ اشکالی ندارد و کاملاً طبیعی است .


اگر می خواهید بدانید برای مشترکین خود باید چه پیامک هایی ارسال کنید، از نکات زیر استفاده کنید :

1-    ارسال پیشنهادات هیجان انگیز همراه با تاریخ انقضا :

شاید پیشنهادی که به مشترکین پیامکی خود می دهید فوق العاده باشد ، اما اگر برای آن تاریخ انقضا نگذارید ، مطمئن باشید آنگونه که باید نتیجه نمی گیرید . شما نمی توانید به مشتریانتان پیشنهاد بدهید و هیچ مهلتی برای اقدام آنها مشخص نکنید . مطمئناً مشتریان شما می خواهند از پیشنهاد فوق العاده شما استفاده کنند . اما ، خب از طرفی بدون شما هم زندگی می کنند .
اگر پیشنهاد پیامکی شما هیچ مهلتی نداشته باشد ، یا به عبارتی دیگر هیچ ضرورتی را به مشتریان القا نکند ، مطمئن باشید که فراموش خواهد شد و در نهایت شما می مانید و یک پیشنهاد عالیِ سوخته شده !
با اضافه کردن مهلت زمان به پیشنهادات به مشتریان خود حس فوری بودن را القا کنید ، به این ترتیب آنها بدون معطلی دست به عمل خواهند شد . به مثال زیر توجه کنید :
با نشان دادن این پیامک نوشیدنی خود را مهمان رستوران ما باشید . فقط تا ساعت ۲۱ مهلت دارید !

2-    ارزشمند بودن محتوای پیامک ها :

آیا میزبان یک مراسم خصوصی هستید ؟ می توانید اعضای خبرنامه پیامکی خود را دعوت کنید . آیا حراج بزرگی را می خواهید برگزار کنید ؟ بهتر است مشترکین خبرنامه پیامکی خود را در اولویت قرار دهید .
زمانی که خواستید چنین پیشنهاداتی را به مشتریانتان ارائه دهید ، مشترکین پیامکی خود را در اولویت بگذارید تا آنها اولین افرادی باشند که به این امکانات دسترسی دارند . برای مثال ، فرض کنید که صاحب یک لباس فروشی هستید و هر دو هفته حراجی بزرگی را برگزار می کنید .
اکنون باید چه کار کنید ؟ پیش از آنکه همه از حراج شما مطلع شوند ، خودتان به مشترکین پیامکی تان خبر دهید . این کار نه تنها رضایتشان را به دنبال دارد ، بلکه میزان فروش شما را نیز به دو دلیل افزایش می دهد . اول اینکه این افراد مطمئناً از امکانات و خدمات شما راضی هستند که در خبرنامه پیامکی شما عضو شده اند و شماره تلفن شخصی شان را در اختیار شما قرار داده اند . دلیل دوم این است که با خبر دادن زود هنگام به مشترکین خود ، آنها احساس می کنند که عضو گروهی مخفی هستند . همین امر باعث می شود که این موضوع را با دوستان و آشنایان خود در میان بگذارند و رفته رفته تعداد مشترکین شما بیشتر می شود .
حراج بزرگ پوشاک نایک – ۵ شنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۷ – با نشان دادن این پیامک از ساعت ۱۰ صبح تخفیف بگیرید !

3-    اطلاع رسانی درباره اخبار مهم :

آیا محل کار شما در عید نوروز تعطیل است ؟ آیا می خواهید به علت تعمیرات ، محل کار خود را برای مدت کوتاهی تعطیل کنید ؟ مهم نیست چه اتفاقی است ، اما بهتر است که مشتریان خود را از این موضوع مطلع سازید . این کار باعث اعتمادسازی در بین مشتریان می شود . خود را جای یک مشتری وفادار قرار دهید . فرض کنید برای صرفِ نهار به رستوران مورد علاقه خود می روید ، اما آنجا به علت تعمیرات بسته است . چه حسی به شما دست می دهد . مطمئناً تمام برنامه های روز شما مختل می شود . برای اینکه مشتریانتان در چنین موقعیتی قرار نگیرند ، پیامکی مانند متن زیر ارسال کنید :
رستوران ما از تاریخ ۱ شهریور تا ۱۰ شهریور به علت تعمیرات تعطیل است . از روز ۱۱ شهریور میزبان شما عزیزان خواهیم بود .
اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما ، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی