مطمئنا شما قوانین ابتدایی بازاریابی پیامکی را می دانید . آیا آمادگی دارید تا بازار خود را در گرمای تابستان کمی داغ تر کنید و کمپین های تبلیغات پیامکی تابستانی راه اندازی کنید ؟ بهتر است در ابتدا همه چیز را دوباره شروع کنید و کمی تازگی به ایده های خود بدهید . پیشنهادهای قدیمی خود را متناسب با تابستان تغییر دهید و افزایش میزان عضویت در خبرنامه پیامکی خود را مشاهده نمایید . همیشه سعی کنید پیشنهادهای خود را با دلیل به مشتریان تان ارائه کنید ، اما سعی کنید هرکدام به گونه ای با فصل تابستان مرتبط باشد . از خود بپرسید “ در این فصل مشتریانم به چه چیزی علاقه مندند ؟ چگونه می توانم با استفاده از فصل گرما مشتریان را به سمت خود بکشانم ؟” در این مطلب قصد داریم چند ایده ی بازاریابی پیامکی مناسب با فصل گرما را برای شما نام ببریم . پس به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید .
دسترسی VIP
اعضای خبرنامه پیامکی شما به دلیل خاصی به باشگاه برند تجاری شما ملحق شده اند . آنها انتظار دارند که با آنها مانند VIP رفتار شود . این تابستان ، شما می توانید یک جشن کوچک برای مشتریان وفادار خود برگزار کنید و تنها افرادی که عضو خبرنامه پیامکی تان هستند را به این جشن دعوت کنید . اگر فردی عضو خبرنامه پیامکی شما نیست و می خواهد به این جشن بیاید حتما باید عضو خبرنامه پیامکی شما شود . در هنگام ورود به این رویداد ، شما می توانید از افراد بخواهید که دعوتنامه ی خود را که از طریق پیامک دریافت کرده اند به مسئولین مراسم نشان دهند . سعی کنید همیشه به اعضای خبرنامه پیامکی خود پیشنهاد ویژه و اختصاصی بدهید تا آنها بدانند که برای شما VIP محسوب می شوند .
برگزاری مسابقه پیامکی
همه ما می دانیم که تابستان فصل برگزاری کنسرت است . شما می توانید با یک سالن برگزاری کنسرت / تئاتر یا یک هنرمند قرار داد ببندید و با برگزاری یک مسابقه پیامکی به برندگان بلیت کنسرت هدیه بدهید . این کار تاثیر بسیار مثبتی بر روی گسترش فهرست اعضای خبرنامه پیامکی شما خواهد داشت و تبلیغ بسیار خوبی برای برند تجاری شما است .
ارائه کوپن تخفیف
کورن داگ ، بستنی ، فالوده ، بلال … هیچ کس نمی تواند مقابل خوراکی های تابستان مقاومت کند . اگر شما صاحب یک رستوران هستید بهتر است برای برقراری ارتباط بهتر با مشتریان خود به آنها تخفیف ویژه بدهید . می توانید با ارسال پیامکی مانند نمونه زیر آنها تشویق کنید که به رستوران شما مراجعه کنند . مطمئن باشید که نمودار روند عضویت در خبرنامه پیامکی شما عمودی خواهد شد .
با نشان دادن این پیامک به مسئولان رستوران ما نوشیدنی خود را مهمان ما باشید .
ارائه آخرین مدهای تابستان
اگر شما صاحب یک لباس فروشی یا بوتیک هستید ، بازاریابی پیامکی راهکار بسیار خوبی برای تبلیغ مدهای این فصل است . می توانید با ارسال پیامک به مشتریان خود آنها را از اجناس جدید فروشگاه خود مطلع سازید . همچنین می توانید برای جذب بهتر آنها ، برای اجناس خود ۱۰% تخفیف بگذارید .
اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما ، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .