وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

این واقعیت که بازاریابی پیامکی یکی از مقرون به صرفه ترین و سریع ترین ابزار تبلیغاتی و ارتباطی است بر هیچ کس پوشیده نیست . اما مقرون به صرفه بودن به معنی باارزش بودن نیست . هنگامی که بحث بودجه در میان است ، برخی از تجارت های کوچک هنوز برای انداره گیری بازدهی سرمایه گذاری خود مشکل دارند .
در پارس گرین ، ما تمام سعی خود را برای شفاف سازی کردن وقایع انجام می دهیم . ما می خواهیم مطمئن شویم که شما از پنل اس ام اس خود به بهترین شکل استفاده می کنید . در ابتدا ، مقدار پولی را که در بازاریابی پیامکی سرمایه گذاری می کنید در نظر بگیرید . اگر از کاربران سامانه پارس گرین نیستید ، بهتر است براساس مقدار هزینه پنل های ما میزان سرمایه گذاری خود را یادداشت نمایید .

آیا استفاده از پنل اس ام اس واقعا تاثیری بر روی کسب و کار شما دارد؟

فرض کنیم که پنل شما ۵۹ هزار تومان ارزش دارد . به شما ۵۰۰ پیامک رایگان همراه با ۶ خط ۸ رقمی هدیه داده می شود . این تعداد پیامک برای شروع تبلیغات پیامکی برای کسب و کارتان بسیار مناسب است . در اینجا نیز به همین ترتیبب ، شما می خواهید بدانید که تمام تلاش هایتان در بازاریابی پیامکی به تولید محتوای ارزشمندی ختم می شود .
اکنون ، نگاهی به خبرنامه پیامکی خود بیاندازید . آخرین پیشنهادهایی که به مشتریان خود فرستاده اید را دوباره مطالعه نمایید . فرض کنیم که هفته گذشته شما پیامکی با مضمون زیر برای مشتریان خود ارسال کرده اید .
با نشان دادن این پیامک در فروشگاه ما از ۲۵% تخفیف بهره مند شوید . این پیامک تا ۳ روز دیگر اعتبار دارد .
حالا ، براساس همین پیامک ارسالی ، بررسی کنید که چند نفر از این پیامک استقبال کرده اند . بهتر است بدانید که بررسی نکردن آمارهایتان می تواند شما را از رسیدن به هدف دلخواه تان دور کند . به طور کلی ، بررسی کردن تمامی آمارها برای تجارت کوچک تان ضروری است .
حال فرض کنیم که ۱۵ نفر از این پیامک شما استقبال کرده اند و میزان فروش شما به ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است .
از همین حالا مشخص است که سرمایه گذاری که کرده اید کاملا شما را به هدف تان رسانده است . اما شما باید این نتایج را به شکل دیگری بررسی نمایید . فرض کنید که محصولاتی که به فروش رسانده اید برای شما ۵۰۰ هزار تومان خرج برداشته اند و شما نزدیک به ۵۰ هزار تومان خرج تبلیغ خبرنامه پیامکی خود کرده اید . این نوع بررسی کردن به نظر عاقلانه تر و واقع گرایانه تر می آید . برای تکمیل کردن این معادله لازم است که شما میزان فروش خود را در ذهن داشته باشید و تمامی مخارجی که انجام داده اید را از آن کم کنید . اکنون شما مقدار سود واقعی خود را به دست می آورید .
۱ میلیون ۲۰۰ هزار تومان ( میزان فروش کلی ) – ۵۹ هزار تومان ( هزینه پنل اس ام اس ) – ۵۰۰ هزار تومان ( هزینه کلی اجناس ) – ۵۰ هزار تومان ( هزینه تبلیغ پنل اس ام اس خود ) = ۵۹۱ هزار تومان
معادله نشان می دهد که در آخر شما ۵۹۱ هزار تومان سود واقعی به دست آورده اید . برای بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک، این مقدار کاملا ارزشمند است .
مسلما ، در شرایط مختلف کاری و سالی این میزان درآمد تغییراتی خواهد داشت . اگر می خواهید بدانید که بازاریابی پیامکی برای شما ارزشمند بوده است یا خیر بهتر است که با این معادله کار خود را آغاز کنید .
اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما ، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000  تماس بگیرید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی