این واقعیت که بازاریابی پیامکی یکی از مقرون به صرفه ترین و سریع ترین ابزار تبلیغاتی و ارتباطی است بر هیچ کس پوشیده نیست . اما مقرون به صرفه بودن به معنی باارزش بودن نیست . هنگامی که بحث بودجه در میان است ، برخی از تجارت های کوچک هنوز برای انداره گیری بازدهی سرمایه گذاری خود مشکل دارند .
در پارس گرین ، ما تمام سعی خود را برای شفاف سازی کردن وقایع انجام می دهیم . ما می خواهیم مطمئن شویم که شما از پنل اس ام اس خود به بهترین شکل استفاده می کنید . در ابتدا ، مقدار پولی را که در بازاریابی پیامکی سرمایه گذاری می کنید در نظر بگیرید . اگر از کاربران سامانه پارس گرین نیستید ، بهتر است براساس مقدار هزینه پنل های ما میزان سرمایه گذاری خود را یادداشت نمایید .
فرض کنیم که پنل شما ۵۹ هزار تومان ارزش دارد . به شما ۵۰۰ پیامک رایگان همراه با ۶ خط ۸ رقمی هدیه داده می شود . این تعداد پیامک برای شروع تبلیغات پیامکی برای کسب و کارتان بسیار مناسب است . در اینجا نیز به همین ترتیبب ، شما می خواهید بدانید که تمام تلاش هایتان در بازاریابی پیامکی به تولید محتوای ارزشمندی ختم می شود .
اکنون ، نگاهی به خبرنامه پیامکی خود بیاندازید . آخرین پیشنهادهایی که به مشتریان خود فرستاده اید را دوباره مطالعه نمایید . فرض کنیم که هفته گذشته شما پیامکی با مضمون زیر برای مشتریان خود ارسال کرده اید .
با نشان دادن این پیامک در فروشگاه ما از ۲۵% تخفیف بهره مند شوید . این پیامک تا ۳ روز دیگر اعتبار دارد .
حالا ، براساس همین پیامک ارسالی ، بررسی کنید که چند نفر از این پیامک استقبال کرده اند . بهتر است بدانید که بررسی نکردن آمارهایتان می تواند شما را از رسیدن به هدف دلخواه تان دور کند . به طور کلی ، بررسی کردن تمامی آمارها برای تجارت کوچک تان ضروری است .
حال فرض کنیم که ۱۵ نفر از این پیامک شما استقبال کرده اند و میزان فروش شما به ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است .
از همین حالا مشخص است که سرمایه گذاری که کرده اید کاملا شما را به هدف تان رسانده است . اما شما باید این نتایج را به شکل دیگری بررسی نمایید . فرض کنید که محصولاتی که به فروش رسانده اید برای شما ۵۰۰ هزار تومان خرج برداشته اند و شما نزدیک به ۵۰ هزار تومان خرج تبلیغ خبرنامه پیامکی خود کرده اید . این نوع بررسی کردن به نظر عاقلانه تر و واقع گرایانه تر می آید . برای تکمیل کردن این معادله لازم است که شما میزان فروش خود را در ذهن داشته باشید و تمامی مخارجی که انجام داده اید را از آن کم کنید . اکنون شما مقدار سود واقعی خود را به دست می آورید .
۱ میلیون ۲۰۰ هزار تومان ( میزان فروش کلی ) – ۵۹ هزار تومان ( هزینه پنل اس ام اس ) – ۵۰۰ هزار تومان ( هزینه کلی اجناس ) – ۵۰ هزار تومان ( هزینه تبلیغ پنل اس ام اس خود ) = ۵۹۱ هزار تومان
معادله نشان می دهد که در آخر شما ۵۹۱ هزار تومان سود واقعی به دست آورده اید . برای بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک، این مقدار کاملا ارزشمند است .
مسلما ، در شرایط مختلف کاری و سالی این میزان درآمد تغییراتی خواهد داشت . اگر می خواهید بدانید که بازاریابی پیامکی برای شما ارزشمند بوده است یا خیر بهتر است که با این معادله کار خود را آغاز کنید .
اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما ، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .