وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

ما همیشه دربارۀ بازاریابی پیامکی صحبت می کنیم ، اما نباید برادر بازاریابی پیامکی را فراموش کنیم ، ارتباط پیامکی . بازاریابی پیامکی روش تبلیغاتی بسیار مناسبی برای صاحبان تجارت های کوچک است که از طریق آن می توانند کسب و کار خود را گسترش دهند . در سوی دیگر ماجرا ، از پیامک برای ارتباط با تودۀ عظیمی از افراد استفاده می شود . پارس گرین هم اکنون با هزاران کسب و کار که از طریق پیامک با کارمندان و مشتریان خود در ارتباط هستند ، همکاری دارد . مثلا مساجد و مراکز مذهبی از سامانه اس ام اس استفاده می کنند ، همچنین شرکت هایی که بیش از ۵۰ کارمند دارند برای ارتباطات و هماهنگی از پیامک استفاده می کنند .

خب حال از کجا بدانید که کدام یک از این دو روش برای شما کاربرد دارد ؟
ابتدا سوال زیر را از خود بپرسید :
آیا من برای مشتریان خود تخفیف ارسال می کنم یا تنها اطلاعاتی را با آنها به اشتراک می گذارم ؟
اگر شما می خواهید که برای مشتریان خود پیشنهادات ویژه ارسال کنید ، بازاریابی پیامکی روش مورد علاقه شما خواهد بود . اما ، اگر فقط می خواهید که پیامک هایی حاوی اطلاعات مهم یا اطلاعیه را برای تعداد زیادی از مردم ارسال کنید ، ارتباط پیامکی راهکار بهتری برای شما خواهد بود .
مطمئنا هر دوی این روش ها از طریق یک پنل صورت می گیرند . برای این که مفهوم این دو متد را بیشتر درک کنید از هر کدام برایتان یک مثال می زنیم تا شما متوجه شوید کدام روش برایتان مناسب است .

بازاریابی پیامکی

تولد یک سالگی فست فودمان را جشن می گیریم ! امروز بین ساعات ۱۸ تا ۲۰ به ما سر بزنید و با نشان دادن این پیامک یک چیزبرگر مهمان ما باشید .

ارتباط پیامکی

مراسم عزاداری محرم امشب ساعت ۲۰ در نمازخانه دانشگاه مطهری
همانطور که می بینید ، بازاریابی پیامکی بر روی پیشنهادی که ارائه می کند تمرکز دارد ، در حالیکه مثال دوم تنها در حال به اشتراک گذاری اطلاعات است . فرقی ندارد که از کدام روش استفاده می کنید ، همیشه با مشتریان خود صادق باشید . هیچ وقت به صورت همزمان از این دو روش استفاده نکنید . این کار اعتبار خبرنامه پیامکی شما را از بین می برد .
اگر علاقه دارید که از سامانه پارس گرین نمایندگی کسب کنید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی