وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

هر بازاریابی خوبی می داند که بعد از مدتی باید چند قدم به عقب بردارد و از خود بپرسد که “ مشتریان من چه چیزی می خواهند ؟” بازاریابان تازه وارد می دانند که همه کارهایی که انجام می دهند با هدف شخصی سازی هر کمپین برای مشتریان مخصوصی صورت می گیرد . این استراتژی جدید با استراتژی تولید محتوا همراه می شود . زیرا این دو استراتژی از مهمترین نکات مهم بازاریابی پیامکی هستند . تمامی کمپین های شما باید با محوریت این دو نکته فعالیت کنند . اجرای نادرست این استراتژی می تواند در کاهش مشتریان شما و فروش محصولات تان تاثیر گذار باشد .


در مورد بازاریابی پیامکی همیشه باید این سوال را از خود بپرسید که مشتریان شما چه می خواهند و از شما چه انتظاراتی دارند ؟ پیش از آنکه به مطالعه این مطلب ادامه دهید ، سعی کنید که جواب را حدس بزنید . برخی از شما فکر می کنید که مشتریان تان خواهان تخفیف های ویژه هستند ، برخی دیگر حدس می زنند تنها چیزی که مشتریان می خواهند درگیر شدن و شرکت کردن در مسائل برند مورد علاقه شان است و نکته این است که هیچ کدام از این افراد تصور نادرستی ندارند ، اما مسئله ای بزرگتر وجود دارد .
امروزه بیش از هر نکته ی دیگری ، همه چیز درباره “ تجربه ” است . فراتر از اختصاصی سازی ، مشتریان می خواهد که در مسائل مربوط به برند تجاری مورد علاقه شان شرکت کنند و از طریق آنها تجربه ای جدید را به دست آورند . بنابراین اگر شما به مناسبت فرا رسیدن تابستان برنامه ی ویژه ای را تدارک دیده اید حتما با ارسال پیامک ها و کوپن های اختصاصی آن ها را به مراسم خود دعوت کنید . پیامک های شما از اعضای فهرست خبرنامه پیامکی تان دعوت می کند تا تجربه ای جدید را کسب کنند و در عوض از پیشنهاد شما استقبال کنند . در واقع شما دارید مشتریان خود را تشویق می کنید تا بیشتر با برند تجاری شما آشنا شوند .
در پارس گرین ، ما کاربران خود را تشویق می کنیم تا از پنل اس ام اس خود به بهترین نحو استفاده کنند . پنل اس ام اس خود را فقط به عنوان راه دیگری برای برقراری ارتباط با مشتریان تلقی نکنید . ما می توانید با استفاده درست از پنل اس ام اس و رعایت نکات گفته شده بهترین سوددهی را از طریق سامانه پیامکی خود داشته باشید .
به علاوه ، چند نکته در رابطه با بازاریابی پیامکی وجود دارد که شما همیشه باید آنها را رعایت کنید . تنها با رعایت این نکات است که می توانید به هدف خود برسید :
•    ارسال پیامک تنها در ساعات کاری روز .
•    توجه به تعداد پیامک های ارسال در طول ماه . سعی کنید که حداکثر هفته ای یک پیامک برای مشتریان خود ارسال کنید .
•    داشتن اجازه و رضایت مشتریان برای ارسال پیامک به آنها .
•    ایجاد محتوای ارزشمند .
اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند براساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما ، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000  تماس بگیرید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی