بعد از کدهای QR یا واقعیت افزوده ، از زمانی که برترین برندها به سراغ بازاریابی و تبلیغات پیامکی و موبایلی رفته اند ، در انتظار گرایش بزرگ بعدی هستند که منجر به تراکنش ، فروش و معامله بیشتر با مشتریان شود .
درست در همین لحظه ، بازاریابان و شرکت ها در حال یکپارچه سازی و تلفیق طرح های هر روزه خود با موبایل هستند ، چرا که این رسانه محبوبیت و کارکرد دارد. اما از سال جدید چه انتظاری می توانیم داشته باشیم ؟ بازاریابان باید بر روی موبایل و تبلیغات پیامکی بیشتر سرمایه گذاری کنند و نگاهشان به تکنولوژی های جدیدی باشد که با آنها بتوانند با مصرف کنندگان ارتباطات بیشتری داشته باشند .
انواع مختلفی از رسانه ها وجود دارند که بازاریابان می توانند برای افزایش برندشان از آنها استفاده کنند ، بنابراین چرا به سراغ موبایل و پیامک می آیند ؟ موبایل ها و تبلیغات پیامکی دقیقا چه چیزی دارند ؟
در واقع ، آنها دامنه گسترده ای از فرصت ها را برای دستیابی به مشتریان ممکن فراهم می کنند ، و برای آنها پیامک های قدرتمندی ارسال می کنند که منجر به اقدام و واکنش آنها می شود . این فرصت ها : کدهای اسکن شونده ، تبلیغات و آگهی های بینامتنی و برنامه های کاربردی موسیقی و فیلم ، تبلیغات محصور در منطقه جغرافیایی و … می باشد .
ما در زمانه ای به سر می بریم که کسب و کارها در تکنولوژی ها مبتکر و خلاق هستند ، و کسانی که در این بین جذاب ترین تکنولوژی ها و رسانه هایی را پیدا کنند که انعطاف پذیرتر و موثرتر باشند ، در واقع کسانی هستند که به بازاریابان اجازه می دهند تا پیامک هایی را در مناسب ترین زمان به مصرف کننده ارسال کنند .
موبایل به یک کانال ارتباطی روز به روز مرسوم تر در میان روش های تبلیغاتی ترجیحی کسب و کارها تبدیل شده است .
اما چه انتظاری باید از بازاریابی و تبلیغات پیامکی سال پیش رو داشت ؟
خوب ، واقعیت افزونه موبایل ، NFC و پرداخت های موبایلی قصد ایجاد یک تغییر بزرگ را در بازاریابی و تبلیغات موبایلی و پیامکی دارند . در حقیقت ، امروزه پرداخت های موبایلی در برخی از شرکت ها مانند Pay Pal 250% افزایش داشته اند و دستگاه های NFC در نهایت به پرداخت موبایلی اجازه خواهند داد تا به لطف ظرفیت شان برای اجازه دادن به پرداخت های بدون تماس ، جایگزین کارت های اعتباری شوند .