علی رغم اینکه بیشتر متدهای بازاریابی دیجیتالی برای راحت تر شدن کار کمپین تبلیغاتی شما انعطاف پذیری بالایی را نشان می دهند ، اما همیشه امکان خطاهایی وجود دارد تا تجارت شما را از بالای قلۀ موفقیت به پائین پرت کند . این اشتباهات و خطاها در بازاریابی پیامکی به تدریج به شهرت و اعتبار برند تجاری شما ضربه می زند ، در نتیجه از اعتبار کمپین تبلیغاتی شما کاسته خواهد شد .
اشتباه در املای یک کلمه
شاید این موضوع کمی بچگانه به نظر بیاید ، اما مردم اشتباهات املایی را فراموش نخواهند کرد . این نوع اشتباه شما را در چشم مخاطبانتان تنبل ، غیر حرفه ای و عجول نشان خواهد داد . پیامک های تبلیغاتی خود را از پیش آماده و تنظیم کنید . این کار به شما این امکان را می دهد تا پیش از ارسال یک پیامک آن را دوباره مطالعه نمایید .
استفاده زیاد از کلمات اختصاری
بهتر است که از کلمات اختصاری در پیامک های خود زیاد استفاده نکنید . حال این کلمات چه فارسی باشند یا چه انگلیسی . در برخی از موارد استفاده از این کلمات قابل قبول است ، اما اگر پیامک شما شامل تعداد زیادی از کلمات اختصاری باشد ، نشانگر غیر حرفه ای بودن شماست .
عدم قرار دادن کوپن تخفیف
شاید خنده تان بگیرد ، اما این اتفاق بارها تکرار شده است . بارها شده است که بسیاری از کاربران ما برای محصولات خود به خوبی تبلیغ کردن اند ؛ اما فراموش کرده اند که کوپن تخفیف را برای مشتریانشان ارسال کنند . این کار می تواند هزینۀ سنگینی را برای تجارت شما داشته باشد ، زیرا شما هرچه تلاش خواهید کرد بهبودی در میزان فروش خود نخواهید دید .
قرار دادن طریقۀ تماس در پایان هر پیامک
هر کمپین تبلیغاتی تنها باید یک هدف داشته باشد . برای هر کمپین تبلیغاتی خود چندین پیشنهاد و تخفیف ارائه ندهید ، یک عدد تخفیف کافیست. برای مثال اگر رستوران دارید ، به مشتریان خود پیشنهاد دهید :“ اگر امروز به رستوران بیایید ، ۱۰% تخفیف شامل خریدتان خواهد شد ، همچنین می توانید بال مرغ خود را به رایگان سفارش دهید ”. این پیامک تبلیغاتی حواس مخاطبانتان را پرت می کند . بهتر است که به یک پیامک تبلیغاتی اکتفا کنید و در پایان پیامک خود یک طریقۀ تماس در اختیار مشتریان خود قرار دهید .
این ۴ اشتباه می تواند اعتبار برند شما ، شهرتتان و میزان وفاداریتان را زیر سوال ببرد . در طولانی مدت ، مردم دیگر اهمیتی برای خبرنامۀ پیامکی تان قائل نخواهند شد . زیرا ارزش و اعتباری در آن نمی بینند .
اگر علاقه دارید که از سامانه پارس گرین نمایندگی کسب کنید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .