حدس بزنید چه خبری برایتان داریم ؟ فهرست خبرنامه پیامکی شما تنها به اندازۀ تلاشتان گسترش پیدا می کند . اگر شما با پیشنهادات و تخفیفات خود مشتریانتان را ترغیب به خرید محصولات خود نکنید ، مطمئنا فهرست خبرنامۀ پیامکی شما گسترش نخواهد یافت و این امر کاملا واضح است که با رشد نکردن فهرست خبرنامه پیامکی ، تجارت شما نیز گسترش نخواهد یافت . بنابراین ، در این مقاله می خواهیم روش های تبلیغ و گسترش خبرنامۀ پیامکی طی یک مراسم یا رویداد را برایتان توضیح دهیم .
از مانیتور و بیلبورد استفاده کنید
جزئیات و آمارهای بازاریابی پیامکی را بر روی بیلبورد یا مانیتورهای بزرگ نمایش دهید . اما ، زمان زیادی را صرف انجام این کار نکنید . سعی کنید از این ابزارهای تبلیغاتی برای ارائه تخفیفات و پیشنهادات ترغیب کننده استفاده کنید . شما می توانید از این ابزارها برای برگزاری مسابقه پیامکی استفاده کنید .
از مجری برنامه بخواهید که از تماشاگران بخواهد به عضویت خبرنامه پیامکی شما در بیایند
مردم هنوز هم به این روش تبلیغاتی اطمینان دارند . از سخنران اصلی ، میزبان یا مجری خود بخواهید که چندین بار در بین صحبت های خود از حضار دعوت کند که به عضویت خبرنامه پیامکی تان در بیایند . از آنها بخواهید با جملاتی ساده ، مختصر و صریح این کار را انجام دهند و سعی نکنند با توضیحات طولانی آنها را سردرگم کنند . بازاریابی پیامکی هنوز روش جدیدی در بازاریابی محسوب می شود و بیشتر مردم به این نوع از تبلیغات اطمینان دارند .
توزیع بروشور ، کاتالوگ و آگهی تبلیغاتی
اگر در پایان مراسم / همایش خود به افراد حاضر یک کیف حاوی هدایای مختلف اعطا می کنید ، سعی کنید که درون کیف بروشورهای مربوط به خبرنامه پیامکی خود را قرار دهید . این کار باعث می شود که مشتریان شما در هنگامی که بروشورهای خود را چک می کنند اطلاعات دقیقی از خبرنامه پیامکی شما به دست آورند .
اگر علاقه دارید که از سامانه پارس گرین نمایندگی کسب کنید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .