وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

راه حل های مبتنی بر API پیامک

پارس گرین آماده ارائه خدمات پشتیبانی در زمینه استفاده از وب سرویس این مجموعه در نرم افزار های سورس باز یا نرم افزارهای کاربردی و مانیتورینگ می باشد .

·         نرم افزار های مانیتورینگ :

امکان اتصال وب سرویس پیام کوتاه پارس گرین به نرم افزارهای مانیتورینگ شبکه مانندPrtg یا Solarwinds یا Zabbix برای ارسال Notification به راحتی میسر است .

نرم افزار های مانیتورینگ

·         نرم افزار های کاربردی :

از طریق REST API پیامک پارس گرین می توانید در هر برنامه ای که امکان فراخوانی درخواست ساده HTTP در زمان رخداد خاصی فراهم باشد استفاده نمائید .

نرم افزار های کاربردی

·         ماژول ارسال پیامک :

امکان اتصال وب سرویس SMS پارس گرین به نرم افزارهای CRM سورس باز و محصول SharePoint و Dynamic CRM و ماژول پیامک وردپرس جوملا اوپن کارت مجنتو و .. وجود دارد .

ماژول ارسال پیامک

·         اعتبار سنجی مشتریان :

احزار هویت کاربران با ارسال یک کد یا پین به موبایل آنها Verification Code یا ورود های دومرحله یا کد های OTP از طریق وب سرویس که سرعت رسیدن پیامک بسیار ارزشمند است .

اعتبار سنجی مشتریان

·         صنعت هوشمند :

استفاده از ماژول ارسال پیامک در سیستم های RFID برای اطلاع رسانی حضور و غیاب و در نهایت استفاده از ماژول پیامک برای دریافت اطلاعات از دستگاه های هوا شناسی که در نقاط نامناسب قراردارند .

صنعت هوشمند

·         اتوماسیون اداری :

اطلاع رسانی به مراجعین در نرم افزارهای اتوماسیون اداری یا اطلاع از سر رسید چک ها و ... در نرم افزارهای حسابداری و Microsoft Accounting از طریق API پیامک با ارسال SMS در مراحل مختلف .

اتوماسیون اداری

·         سامانه قرعه کشی :

حفظ ارتباط با مشتریان و مصرف کنندگان از طریق برنامه قرعه کشی با پیامک به همراه گزینه های مورد نیاز به کمک پیام کوتاه

سامانه قرعه کشی

·         پیامک های کاربردی :

ارسال پیام سفارشی شده به مصرف کنندگان و مشتریان شما که در آن مقادیر به صورت پارامترهای به بدنه اصلی پیام اضافه می شوند . مثال : آقای صفوی بیمه بدنه شما در تاریخ ۹۰/۱۲/۱۲ به اتمام می رسد .

پیامک های کاربردی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی