وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

احتملا شما اکنون آماده اید که برای کسب و کار خود از سامانه پیامک استفاده کنید ، اما نمی دانید از کجا باید شروع کرد . ممکن است از خود بپرسید که “ چگونه فهرست اعضای پیامکی خود را گسترش دهم ؟”. ممکن است برای محصولات فروشگاه خود و خبرنامه پیامکی خود کاتالوگ و بروشور چاپ کرده باشید اما می خواهید از راهکارهای دیگر نیز برای فروش بیشتر خود استفاده کنید . اگر نظر ما را می خواهید ، سعی کنید که با مشتریان خود به صورت مستقیم صحبت کنید . مطمئنا این راهکار همیشه پاسخگو نیست . اگر شما صاحب یک رستوران لوکس هستید ، مسلما تبلیغات رو در رو با مشتریان ، ایدۀ خوبی نیست . اما اگر صاحب یک رستوران یا کافۀ دنج و خودمانی هستید ، حتما با مشتریانتان صحبت کنید . با آنها دربارۀ خبرنامه پیامکی تان و مزایایش بگویید . هنگامی که با مشتریان رستوران خود صحبت می کنید ، سه نکتۀ زیر را در گفتگوی خود رعایت کنید .

آیا دوست دارید که تخفیف های اختصاصی دریافت کنید ؟

به خاطر بسپارید ، همیشه مزایای خود را پر رنگ جلوه دهید . برای این کار لزومی ندارد مقدمه چینی کنید ، مستقیم به سر اصل مطلب بروید . در همان ابتدا از مزایای عضویت در خبرنامه پیامکی تان بگویید و آنها را از انواع پیشنهادهایی که دریافت می کنند ، مطلع کنید . همچنین ، آنها را از تعداد پیامک هایی که قرار است برایشان ارسال کنید ، مطلع کنید و به آنها قول دهید که این رقم تغییری نخواهد کرد .

آیا شما از تلفن همراه استفاده می کنید ؟

کاملا واضح است افرادی که می خواهند عضو خبرنامه پیامکی شما شوند ، باید گوشی موبایل داشته باشند . حال به یاد داشته باشید ، لزومی ندارد که این گوشی موبایل ، تلفن هوشمند باشند . حتی ساده ترین نوع تلفن همراه نیز می تواند از سرویس اس ام اس استفاده کند .

اجازه دهید نحوۀ ثبت نام را برایتان توضیح دهم

نحوۀ عضویت در خبرنامه پیامکی تان را به طور کامل برای مشتریان خود شرح دهید . اگر وقت داشتید ، همان جا آنها را ترغیب کنید که به عضویت خبرنامه پیامکی تان در بیایند . حتما برای آنها توضیح دهید که استفاده از اس ام اس برای بازاریابی به چه میزان ساده است . سعی نکنید که روند ثبت نام در خبرنامه را پیچیده جلوه دهید .
اگر علاقه دارید که از سامانه پارس گرین نمایندگی کسب کنید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000  تماس بگیرید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی