وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

دفترچه تلفن جهت ارسال های خودکار پیامک :

این امکان برای کاربران فراهم شده است تا بتوانند تمامی شماره های ارسالی را در سیستم خود ذخیره داشته باشند و با مراجعه به بخش دفترچه تلفن در سامانه ، به ویرایش ، تکمیل و دسته بندی آنها بپردازند . امکانات متعددی برای اضافه کردن شماره به دفترچه تعبیه شده است تا این کار را برای کاربران بسیار ساده ، سریع و دقیق و این امکان را بسیار کاربردی کند .

دفترچه تلفن جهت ارسال های خودکار پیامک

ایجاد تنوع در پیامک های شما :

با توجه به اهمیت تفکیک مخاطبین ، به منظور جدا کردن نحوه اطلاع رسانی به آنها ، این قابلیت برای کاربران وب سایت فراهم شده است که بدون اتلاف وقت و با سرعت بالایی شماره های خود را در قالب دسته بندی های متفاوت در سیستم وارد کنند و در هر زمان که مایل بودند به صورت جداگانه اقدام به ارسال گروهی به آنها کنند . برای این کار تنها کافی است لیست این افراد را از هر طریق که مایل هستید وارد سیستم کنید . سیستم هوشمند دفترچه تلفن ، این قابلیت را نیز دارد که شماره های ارسالی شما را به صورت خودکار برای شما ثبت و نگهداری کند .

ایجاد تنوع در پیامک های شما

کاربری آسان جهت ارسال پیامک خودکار :

    امکان دسته بندی دفترچه در قالب های متفاوت مانند لیست خانواده ، مشتریان و دوستان .
    امکان محدود کردن سطح دسترسی کاربران سیستم شما به برخی از دفترچه تلفن ها .
    امکان افزودن اعضا ، ویرایش دفترچه با اطلاعات تکمیلی افراد و یا حذف آنها .
    امکان گرفتن خروجی های متفاوت مانند اکسل یا خروجی چاپی از دفترچه ها .
    امکان مقایسه دو دفترچه با یکدیگر برای تعیین شماره های مشترک یا متفاوت .

    کاربری آسان جهت ارسال پیامک خودکار

    ایجاد لیست دلخواه جهت ارسال پیامک:

    با استفاده از این قابلیت شما می توانید لیست های متفاوت و طبقه بندی شده ای برای سهولت کار ایجاد کنید . تا در زمان لازم با انتخاب طبقه بندی مورد نظر خود، اطلاع رسانی مناسبی را انجام دهید .

    تعریف خصوصیت های ارسالی:

    با استفاده از این قابلیت شما می توانید مثلا تاریخ تولد این افراد را به عنوان یک معیار ارسال استفاده و در تنظیمات ارسال در رویدادها از آن به عنوان ارسال خودکار در مناسبت های مشخص شده مانند همین تاریخ تولد افراد استفاده کنید . یکی از شروط لازم برای استفاده از قابلیت ارسال در رویدادها ، تکمیل جزئیات شماره های موجود شما در لیست دفترچه تلفن پنل کاربریتان می باشد .

    تعریف خصوصیت های ارسالی

    تعداد نامحدود لیست ها جهت ارسال پیامک :

    در این امکان شما می توانید لیست دفترچه ها و دسته بندی های موجود را به تعداد نامحدود ایجاد و در هر لیست نیز به تعداد دلخواه خود شماره اضافه کنید . در هر زمان که مایل باشید این لیست قابل تکمیل شدن ، استخراج از سیستم و یا حذف می باشد . در نظر داشته باشید حداقل داده لازم برای ساخت یک دفترچه تلفن داشتن شماره همراه افراد می باشد.

    ساخت خودکار شماره تماس :

    در نظر داشته باشید که تمام شماره هایی که شما به آن اس ام اس ارسال می کنید به صورت خودکار و برای تسهیل فرایند ساخت دفترچه تلفن ، به دیتابیس سیستم شما اضافه می شود و آماده است تا شما با مراجعه به دفترچه تلفن خود آنها را دسته بندی ، تکمیل و در زمان های آینده دوباره ارسال کنید .

    ساخت خودکار شماره تماس

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی