وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

ارسال پیامک صوتی و یا به عبارت دیگر تماس انبوه با مخاطب هدف ، روشی نوین و کارآمد است ، تا شما بهتر و راحت تر با مخاطبانتان ارتباط صوتی برقرار کنید .
سامانه تبلیغات صوتی به شما این امکان را می دهد تا هر نوع پیام صوتی از پیش ضبط شده را از طریق وب و سامانه به مشترکین تلفن ثابت ، همراه اول و ایرانسل به تفکیک جنسیت و کدپستی و مشاغل و محله ای ارسال کند .
شما می توانید از هر نرم افزاری برای ضبط صدای خود استفاده کنید ، حتی نرم افزار ضبط صدای ویندوز کامپیوتر و یا گوشی تان !!!


و اما نحوه ارسال پیامک صوتی :
در نسل جدید سرویس پیامک صوتی کافی است که شما فقط صدای خود را ضبط کرده و یا متن مورد علاقه خود را درون سامانه قرار دهید تا با صدای پیشفرض سامانه و با بالاترین کیفیت ، فایل صوتی را تحویل بگیرید . پس از آن برحسب نیاز شغلی و کاری خود میتوانید پیامک صوتی خود را در آن واحد برای هزاران نفر بصورت یکجا و همزمان ارسال فرمایید .
پس از ارسال پیامک صوتی بلافاصله گوشی مخاطبان زنگ میخورد و پس از جواب دادن توسط آنها پیام شما برای آنها پخش میشود .
از دیگر مزایای استفاده از سرویس پیامک صوتی این است که پیام شما به دست همه میرسد زیرا در این روش دیگر کسی نمیتواند گوشی خود را در حالت بلک لیست مخابراتی قرار دهد و حتما پیغام شما برای آنها پخش خواهد شد .
با وجود مزایای فراوان این سرویس ، باید دید که در آینده نزدیک آیا این سرویس جایگزین پیام کوتاه خواهد شد یا خیر ؟
پنل کاربری حرفه ای پیام کوتاه و پیامک صوتی :
سامانه ای برای تمامی کسانی که همیشه برای پیشرفت در کار خود به دنبال بهترین ها و مجهز ترین ها هستند .
این پنل با قابلیت ارسال پیام کوتاه ، ارسال پیامک صوتی، ارسال ایمیل انبوه و ارسال فکس به یک سامانه قدرتمند و مجهز تبدیل شده که تمامی آن چه را که یک مجموعه یا شخص برای تبلیغات کار خود در نظر داشته باشد را پوشش می دهد .
به طور کلی می توان این طور ارزیابی نمود که این پنل کاربری حرفه ای می تواند به تنهایی جای میلیون ها تومان هزینه تبلیغات محیطی مثل بنر و تراکت و بیلبوردهای تبلیغاتی را بگیرد و تاثیر گذاری بیشتری نسبت به آنها داشته باشد .
شما می توانید با استفاده از پیامک صوتی صدای خود را به گوش همگان برسانید ، احساس خود را به آنها منتقل کنید و به اعجاز تبلیغات صوتی پی ببرید و نیز با استفاده از ارسال پیام کوتاه می توانید همه آن چیزهایی راکه مدنظر شماست ، به مخاطب خود انتقال دهید .
صاحبان مشاغلی که به دنبال اطلاع رسانی و یا تبلیغات برای شغل خود هستند می توانند از این سامانه پیام کوتاه و پیامک صوتی حرفه ای که مجهز به جدیدترین آپدیت بانک شماره های مشاغل می باشد ، استفاده کنند .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی