وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

به عنوان یک صاحب کار کوچک ، احتمالا شما رقبای بسیار زیادی دارید . این امر کاملا طبیعی است و به هیچ وجه نکته بدی نیست چرا که همیشه شما را نسبت به وضع بازار هوشیار می سازد . رقابت باعث می شود شما تلاش کنید که تجارت خود را رشد و ارتقا دهید و استانداردهای خود را به چالش بکشید . در پایان بهتر است بگوییم ، رقابت باعث می شود که کسب و کار خود را بهبود بخشید .

 

خب ، شما در نهایت تصمیم گرفتید که بازاریابی پیامکی را برای کسب و کار خود امتحان کنید . هرچند ، چون اطلاع دارید که رقبایتان از این ابزار تبلیغاتی استفاده می کنند ، تصمیم به استفاده از یک سامانه پیامک گرفتید . آیا فکر می کنید که برای بازاریابی پیامکی کمی دیر شده است ؟ قطعا نه . کافی است مطمئن باشید که از بیرون به قضیه نگاه می کنید و همۀ جوانب را مشاهده می کنید . لزومی ندارد از رقبای خود تقلید کنید یا به روش آنها اس ام اس های خود را ارسال کنید .

رقابت را جدی بگیرید

رقبایتان برای گسترش خبرنامه پیامکی خود چه کاری انجام می دهند ؟ آنها چه پیشنهاداتی را به مشتریان خود می دهند ؟ آیا مشتریان از این پیشنهادها و تخفیفات استقبال می کنند ؟ چگونه ؟
بهتر است تا آنجاییکه می توانید اطلاعات جمع آوری کنید ، این کار به شما کمک می کند که نحوه استفاده از بازاریابی پیامکی را بهتر درک کنید .

تخفیفات بهتری ارائه کنید

اگر رقبای شما برای مشتریانشان کوپن های تخفیف ۲۰% ارسال می کنند . شما پیشنهاد بهتری به مشتریان خود بدهید و به مشتریان خود ۲۵% تخفیف بدهید . اگر شما تخفیفات بهتری را ارائه کنید ، مشتریان تفاوت شما با رقبایتان را احساس می کنند و طبق این تفاوت اقدام به خرید می کنند .

تنها به بازاریابی پیامکی تکیه نکنید

فرض کنیم فروشگاهی که در نزدیکی ما قرار دارد آگهی های تبلیغاتی بسیار را درون فروشگاه توزیع می کند اما خبرنامۀ پیامکی خود را بر روی آنها تبلیغ نمی کند . این فرصت مناسبی برای موفقیت تجاری شماست . شما می توانید با چاپ آگهی های تبلیغاتی درون فروشگاه خود ، از مزایای خبرنامۀ پیامکی خود بگویید . همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی اقدام به تبلیغ خبرنامۀ پیامکی خود کنید . سعی کنید از روش های تبلیغاتی استفاده کنید که تا به حال استفاده نشده اند . این کار به شما زاویۀ دید بهتری نسبت به بازار تجارتتان می دهد .
اگر علاقه دارید که از سامانه پارس گرین نمایندگی کسب کنید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000  تماس بگیرید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی