بدون شک شما نیز می دانید که ما از طرفداران پر و پا قرص بازاریابی پیامکی هستیم . با اینحال ، هیچ وقت به شما توصیه نمی کنیم که تمام سرمایه خود را بر روی یک ابزار تبلیغاتی سرمایه گذاری نمایید . به عنوان بازاریابان حرفه ای ، شاید ما اولین فردی باشیم که این موضوع را با شما در میان می گذاریم . به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک بهتر است بدانید انجام این کار برای تجارتتان بسیار مضر است . سرمایه گذاری روی یک روش تبلیغاتی می تواند کسب و کار شما را نابود کند ، مخصوصا در هنگام نوسان بازار . شما باید از همۀ روشهای تبلیغاتی استفاده کنید زیرا هرکدام از روشهای تبلیغاتی مزایایی نسبت به دیگر روش ها دارند . هنگامی که بحث سرمایه گذاری می شود ، بهتر است از قوانین زیر پیروی کنید .
حداقل از ۳ روش تبلیغاتی استفاده کنید
هیچ وقت تمام سرمایه خود را در یک جا هزینه نکنید . همچنین لازم نیست که در همه جا سرمایه گذازی کنید . برای اینکه از تبلیغات خود نتیجه بگیرید ، باید به مقداری هزینه کنید که کافی باشد . نه کم و نه زیاد . به همین دلیل است که از نظر ما ، استفاده از سه روش تبلیغاتی کاملا معقولانه است .
سود حاصل از سرمایه هر روش تبلیغاتی را حساب کنید
آیا بازاریابی پیامکی مقرون به صرفه است ؟ کاملا . حتی برخی از سامانه های پیامکی پنل های خود را به رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند . با همه این توصیفات ، شما باید سود حاصل از سرمایه خود را محساسبه نمایید . در غیر اینصورت چگونه خواهید فهمید که روش تبلیغاتی تان نتیجه بخش است یا خیر ؟ مخصوصا برای کسب و کارهای کوچک ، اجرای این کار کاملا ضروری است . برای انجام این کار می توانید آمارهای داده شده در پنل کاربری خود استفاده نمایید .
مشتریان خود را بشناسید و علایق آنها را بشناسید
اگر مشتریان شما و بازار هدفتان ، افراد مسن و سالمند هستند ، لزومی ندارد که همۀ وقت و انرژی خود را بر روی شبکه های اجتماعی قرار دهید . البته منظور ما این نیست که این روش اصلا موثر نیست ، منظور این است که بهترین گزینه تبلیغاتی نیست . برای اینکه بهترین گزینه را برای مشتریان خود انتخاب کنید ، از خود بپرسید “ سریعترین ، راحت ترین و مقرون به صرفه ترین راه چه راهی است ؟”. همچنین ، همیشه سعی کنید که مشتریان با صلاحیت را به سمت خود جذب نمایید . هیچ وقت برای افرادی که چندان علاقه ای به استفاده از محصولات یا خدمات شما ندارند ، هزینه ای انجام ندهید . بهتر است همیشه با آگاهی برای تجارت خود تصمیم بگیریم .
اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما ، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .