وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

سرویس فکس اینترنتی چیست ؟

ارسال فکس بدون نیاز به دستگاه فکس ، خط تلفن و نصب نرم افزار .
جهت ارسال فکس ، شما می توانید با ورود به حساب کاربریتان و انتخاب گزینه ارسال فکس ، متن دلخواه خود را به صورت فایل ، PDF , jpg , png  و غیره را بارگذاری کرده و به شماره فکس ( های ) مورد نظر ارسال نمایید .
سرویس فکس اینترنتی

بطور خلاصه می توان فرض کرد ، که این سرویس مانند ایمیل GMAIL و یا  YAHOO شما می باشد که ورودی از دستگاه فکس و خروجی به دستگاه فکس را دارا می باشد و بدین ترتیب امکان ارسال فکس را در هر مکان ، در هر زمان و با هر دستگاه متصل به اینترنت ( مانند کامپیوتر ، موبایل های هوشمند و ... ) بدون نیاز به نصب نرم افزار و سرور ، مقدور می سازد . شما هیچگونه هزینه ای بابت مخابرات ، شماره فکس ، دستگاه فکس و غیره نداده و تنها اشتراک ماهانه پرداخت می نمایید . جزییات قیمت این سرویس در قسمت "تعرفه ها" موجود می باشد .

امنیت اطلاعات در سرویس فکس اینترنتی پارس گرین  :

1-امنیت اطلاعات :

جهت بالا بردن بیشتر امنیت تبادل اطلاعات ، گواهی  (SSL (Secure Socket Layer خریداری کرده و تمامی اطلاعات خود را با AES-256 bit رمزنگاری می کنیم .
هنگام انجام عملیات خرید شما به درگاه بانک ها هدایت شده و هیچگونه اطلاعاتی از جزییات حساب بانکی شما در پایگاه داده سایت ذخیره نمی شود .
استفاده از این سرویس برای اطلاعات غیر طبقه بندی شده می باشد و توصیه به عدم استفاده برای ارسال اطلاعات محرمانه میشود .

2-معماری سیستم :

برای پایداری سرویس ، از معماری چند لایه ای و Firewall های پیشرفته استفاده می شود .

3-امنیت فیزیکی :

تمامی تجهیزات در دیتاسنتر افرانت میزبانی می شوند . این دیتاسنتر از طریق فیبر نوری به شرکت زیر ساخت ایران ، مخابرات ایران ، شبکه فیبر نوری سازمان کنترل ترافیک تهران (TTCC) و شبکه فیبر نوری صدا و سیما (IRIB)  متصل است ، که این امر پایداری سرویس های این شرکت به میزان قابل توجهی افزایش داده شده است . تجهیزاتی از قبیل ژنراتور دیزلی ، CHP و UPS پایداری برق را نیز تضمین می کند .
با توجه به داشتن گواهینامه ISO 27001 از شرکت بین المللی IMQ در دیتاسنتر و ممیزی سالیانه آن ، الزاماتی از جمله کنترل تردد در دیتاسنتر توسط حراست و دستگاه های  biometric ، ضبط و نگهداری تردد توسط دوربین های مدار بسته وحضور 24 ساعته تیم پشتیبانی انجام می گیرد که امنیت فیزیکی و پایداری سرورها و تجهیزات را می تواند به میزان قابل توجهی افزایش دهد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی