امروز تصمیم گرفتیم که مطلب جدیدی را دربارۀ بازاریابی پیامکی برای فروشگاه ها برایتان منتشر کنیم . ما تا کنون مقالات بسیاری را درباره با نحوه درست استفاده از بازاریابی پیامکی برای رستوران ها نوشته ایم و اکنون زمان آن است که همین کار را برای فروشگاه ها و مراکز فروش انجام دهیم .
مطمئنا شما می دانید که برگزاری مسابقات پیامکی می تواند در جذب مشتریان جدید بسیار موثر باشد . برگزاری مسابقه پیامکی یکی از مهم ترین ویژگی های پنل اس ام اس پارس گرین است و طرفداران بسیاری دارد . در هر صورت در این مطلب می خواهیم سه روش برگزاری مسابقه پیامکی که منجر به جذب بیشتر مشتریان و در نهایت کسب بیشتر درآمد می شود را برایتان بیان کنیم .
جوایز نفیس
هنگامی که یک مسابقه پیامکی برگزار می کنید ، سعی کنید که جایزۀ نفیسی را برای آن انتخاب نمایید . هر چقدر جوایز بزرگتر باشد ، نتیجه ی بهتری خواهید گرفت . جوایزی که برای مسابقه خود در نظر می گیرید ، باید به گونه ای باشند که مشتریان نتوانند در برابر آن مقاومت کنند . این امر می تواند مشتریان وفاداری را در طولانی مدت به سمت شما بکشاند .
یک سال استفاده رایگان از محصولات
استفاده رایگان از یک محصول یا خدمات می تواند بسیار جذاب باشد . بدون شک بسیاری از افراد از چنین پیشنهادی استقبال می کنند . برای مثال فرض کنید که صاحب یک فروشگاه مواد غذایی زنجیره ای هستید . بهتر است همه چیز را ساده نگه دارید ، و حق استفاده رایگان از برخی محصولات را به مشتریان بدهید و منتظر نتایج مثبت آن بر روی کسب و کار خود بمانید .
کوپن تخفیف بدون تاریخ انقضا
برندگان این مسابقه ، یک کوپن پیامکی دریافت خواهند کرد که تاریخ انقضا ندارد . این به چه معنی است ؟ آنها برای تمام عمر خود می توانند با تخفیف از شما خرید کنند . آیا داشتن مشتری دائم مسئله ی بدی است ؟ بهتر است مطمئن شوید که تخفیفتان به گونه ای است که توجه افراد را جلب می کند ، اما همچنین به گونه ای نباشد که به شما ضرر برساند . بیشتر فروشندگان از ۲۰% تخفیف استفاده می کنند .
اگر علاقه دارید که از سامانه پارس گرین نمایندگی کسب کنید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .