استفاده از سامانه پیام کوتاه فرصت های بسیاری را برای تجارت های مختلف به وجود آورده است . بازاریابی پیامکی ، اگر به درستی صورت گیرد می تواند تعداد بسیاری از مشتریان را به خرید دوباره از شما ترغیب کند . برای اینکه به اهمیت استفاده از پنل اس ام اس در کسب و کار خود پی ببرید ، در ادامه برخی از فواید و مزایای استفاده از سامانه پیامک برای کسب و کارتان را نام می بریم .
1- مدیریت بهتر روابط عمومی با مشتریان :
در بازاریابی پیامکی ، شما این امکان را دارید تا پیام های خود را به صورت شخصی سازی شده برای مشتریانتان ارسال کنید . این قابلیت سبب می شود مشتریان از پیشنهادات شما استقبال کنند و از محصولات شما استفاده کنند . همچنین ، این کار باعث می شود که اعضای باشگاه مشتریان شما احساس کنند شما به ایشان اهمیت می دهید و تنها یک شماره در بانک تلفن شما نیستند . به این ترتیب کمپین تبلیغاتی شما برای هر فرد به صورت مجزا عمل می کند و یک متن آماده برای تعداد زیادی کاربر ارسال نخواهد شد .
2- افزایش آگاهی از برند :
اگر شما بتوانید ارتباطی مستمر و مداوم با مشتریان وفادار خود داشته باشید ، مطمئن باشید پس از مدتی به جایگاهی خواهید رسید که به آن آگاهی از برند گفته می شود . علی رغم اینکه از این عبارت به کرّات استفاده شده است و می توان گفت به همین دلیل اهمیت خود را از دست داده است ، با این حال آگاهی از برند ، هدفی است که همه صاحبان کسب و کار باید به سوی آن قدم بردارند .
فرض کنید که شما صاحب یک ساندویچی هستید و نزدیک به محل کار شما ، پنج ساندویچ فروشی دیگر نیز مشغول کسب درآمد هستند . مطمئناً شما علاقه دارید ، هنگامی که فردی می خواهد برای وعده غذایی خود ساندویچ بخورد ، نام ساندویچ فروشی شما اولین چیزی باشد که به خاطرش بیاید . استفاده از سامانه پیام کوتاه شما را در رسیدن به چنین جایگاهی یاری می کند .
3- افزایش تعامل مشتریان :
حس می کنید مشتریان تان به سمت رقبایتان کشیده می شوند ؟ یا اینکه دیگر به محصولات شما علاقه ای ندارند ؟ در هر صورت ، شما می توانید با یک پیشنهاد خوب ، آنها را به سمت خود بکشانید . این کار حضور شما را به مشتریان اطلاع می دهد و به ایشان می فهماند که شما هنوز هم مشغول به کار هستید .
بازاریابی پیامکی علاوه بر کسب و کارها برای مشتریان نیز مزایا و فوایدی دارد . برای اطلاع بیشتر از این مزایا پیشنهاد می کنیم که مقاله مزایای بازاریابی پیامکی برای مشتریان را نیز مطالعه نمایید ، تا دید وسیع تری نسبت به استفاده از سامانه پیامک با اهداف بازاریابی داشته باشید .
اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما ، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .