مطمئنا بازاریابی پیامکی به شما کمک می کند که تجارت خود را گسترش دهید . همه از این فایدۀ استفاده از پنل اس ام اس آگاه هستند و ما نیز بارها و بارها این مطلب را تکرار کرده ایم . در پشت این مزیت ، فواید دیگری نیز در بازاریابی پیامکی وجود دارد که آن چنان واضح نیستند و افراد چندانی از آنها مطلع نیستند . در این مطلب می خواهید این مزیت ها را برای شما نام ببریم .
به شما کمک می کند تا روابط خود را با مشتریان سازماندهی کنید
اگر صاحب کسب و کار کوچک موفقی هستید، آمار نشان می دهد که شما آنچنان که فکر می کنید زمان ندارید . این امر کاملا قابل پیش بینی است و مطمئنا برای هیچ کس ایده آل نیست . به جای اینکه مانند مرغ پر کنده شروع به بال بال زدن کنید ، با داشتن یک پنل اس ام اس ارتباط خود با مشتریانتان را تقویت کنید .
فرض کنیم که شما صاحب کارگاه کوچکی هستید و به صورت هفتگی کلاس های آموزشی برگزار می کنید که ساعات این کلاس ها به صورت نامنظم تغییر می کند . به جای اینکه سعی کنید برای هر فرد پیامک اختصاصی ارسال کنید ، یک پیامک به برای همۀ اعضای خود بفرستید .
بازاریابی پیامکی درها را به روی تقسیم بندی بلند مدت باز می کند
فهرست اعضای خبرنامه پیامکی خود را بر اساس سن ، جنسیت ، موقعیت ، کلمه کلیدی و … دسته بندی کنید . سعی کنید برای چندین زیر شاخه از اعضای با صلاحیت خبرنامه خود فرهنگ سازی کنید . در آینده می توانید از این خبرنامه ها استفاده کنید . هر چه بیشتر اعضای خبرنامه پیامکی خود را بشناسید ، بهتر می توانید با آنها در ارتباط باشید و سلایق آنها را برایشان تامین نمایید .
بازاریابی پیامکی اگر به درستی صورت بگیرید ، میزان اعتماد مشتریان به برند شما دو چندان خواهد شد .
ارسال پیامک یکی از شخصی ترین روش های ارتباطی است که شما در آن پیام های خود را مستقیما به دستگاه تلفن همراه افراد ارسال می کنید . این مسئله مسئولیت بزرگی است که بر عهده شما قرار دارد و نباید از زیر این مسئولیت شانه خالی کنید . با اسن حال اگر بتوانید به درستی بازاریابی پیامکی را انجام دهید ، طبیعت این روش تبلیغاتی می تواند شهرت برند تجاری شما را در طولانی مدت افزایش دهد .
هرچند بازاریابی پیامکی مزایای ناشناخته بسیاری دارد ، اما این چند نمونه گفته شده در این مطلب ، مشهورترین و محبوبترین مزایای بازاریابی پیامکی در بین صاحبان کار هستند .
اگر علاقه دارید که از سامانه پارس گرین نمایندگی کسب کنید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .