شاید شما مشکلی در گسترش فهرست اعضای خبرنامه پیامکی تان ندارید . مشتریان جدید هر روزه در حال عضو شدن به فهرست شما هستند و به نظر می رسد همه چیز به خوبی و به آرامی در حال پیشرفت است . اما ، همواره در پس ذهن شما این سوال مطرح هست که “ آیا افرادی که به عضویت فهرست خبرنامه پیامکی من درآمده اند واقعا مشتریان وفاداری هستند یا خیر ؟”. مطمئنا شما می خواهید که فهرست اعضای خبرنامه خود را گسترش دهید ، اما به عضویت درآمدن افرادی که صلاحیت ندارند در طولانی مدت تاثیری بر کسب و کار شما نخواهد داشت . حتی ممکن است در مواردی بر روی تجارت شما تاثیری منفی داشته باشد . در این مطلب می خواهیم که چند ویژگی مشتریان وفادار را برای شما بیان کنیم تا بتوانید بهتر مشتریان خود را بشناسید و براساس شناخت خود به آنها پیشنهاد دهید .
یک مشترک خبرنامه پیامکی ، یک مشتری و حامی همیشگی است .
منظور ما از همیشگی این نیست ، که این شخص هر روز بی صبرانه منتظر شنیدن یک خبر درباره شما است . منظور این است که اگر شما سوابق و مدارک فروش خود را بررسی کنید ، متوجه خواهید شد که در مدتی طولانی این شخص همواره از شما و محصولات تان استقبال کرده است . وقتی که یکی از اعضای خبرنامه شما یک مشتری همیشگی است ، متوجه می شوید که این فرد برای این با شما ارتباط برقرار کرده است که همیشه از شما خبر دریافت کند . آنها عضو خبرنامه شما نشده اند تا تنها یک بار از محصولات شما استفاده کنند . آنها همیشه منتظرند تا پیشنهاداتی ارزشمند را برای آنها ارسال کنید .
یک عضو خبرنامه پیامکی همواره بر روی ارتباط از طریق تلفن همراه تاکید دارد
یک مشترک خبرنامه پیامکی همیشه منتظر دریافت یک پیامک از جانب شماست . آنها تلفن همراه خود را از خود دور نمی کنند و مطمئن باشید که تمامی پیامک های شما را خواهند خواند . اگر اعضای خبرنامه پیامکی تان به تازگی به این سیستم آشنا شده اند ، مطمئنا در ابتدا برای ارتباط برقرار کردن با آنها کمی دچار مشکل خواهید شد . ممکن است که آنها پیامک شما را در زمان تعیین شده مطالعه نکنند و یا اصلا آن را نخوانند .
یک عضو خبرنامه پیامکی از طریق ابزارهای مختلف با شما در ارتباط است
در پارس گرین ما نمی گوییم که استفاده بازاریابی پیامکی برای یک کسب و کار کافیست . در واقع ، ما به عنوان بازاریابان حرفه ای می دانیم که قرار دادن تمامی بودجه خود بر روی یک چیز چه قدر خطرناک است . به همین دلیل بهتر است که اعضای خبرنامه پیامکی خود را ترغیب کنید تا از روش های دیگر نیز با شما در ارتباط باشند مانند شبکه های اجتماعی و ایمیل و … . بهتر است که کمپین های خود را به گونه ای مدیریت و راه اندازی نمایید تا بتوانید از طریق ابزارهای مختلف آنها را گسترش دهید .
اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند براساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما ، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .