آیا شما صاحب کسب و کار کوچکی هستید ؟ شاید با خود بگویید ” مسلما ، وگرنه چرا باید وبلاگ پارس گرین را دنبال کنم ؟” جواب تان کاملا منطقی است . به عنوان یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده سامانه ارسال پیام کوتاه ، ما با هزاران صاحب صنایع کوچک در ارتباط هستیم ، تجارت هایی که بیشترشان مانند شما هستند . آنها نیز مانند شما به دنبال راهکارهایی جهت رشد و گسترش تجارت خود هستند .
شما برای بازاریابی و تبلیغ تجارت کوچک خود چه کارهایی انجام می دهید ؟ احتمالا بیشتر شما اکنون به فکر فرو رفته اید . ذهن شما در حال تحلیل و بررسی چندین پاسخ برای این سوال است . حالا ، سوال بعدی . این کارها چگونه به رشد و ارتقا سطح تجارت شما کمک می کنند ؟ اگر شما به پرسش اول به راحتی پاسخ دادید ، برای پاسخگویی به سوال دوم دچار کمی مشکل خواهید شد .
اگر کمی واقع گرا باشیم ، متوجه می شویم که این امر کاملا رایج و طبیعی است . هزاران بازاریاب حرفه ای به چشم تمسخر به این سوال نگاه می کنند ، به خیال اینکه کاری بسیار ساده است . اما در واقع کاملا بر عکس است . بازاریابی برای تجارت های کوچک اگر به درستی صورت نگیرد می تواند کاملا دشوار ، پر هزینه و زمان بر باشد .
چه چیزی بازاریابی برای تجارت های کوچک را چالش برانگیز می کند ؟ آمار نشان می دهد که شما تمام کارها را خودتان انجام می دهید . شما بر مدیریت حقوقی ، پرداخت دستمزدها ، خدمات به مشتریان ، حسابداری و … به تنهایی نظارت دارید . چه کسی می خواهد در کنار تمامی این کارها ، بازاریابی و تبلیغات را نیز به تنهایی انجام دهد ؟ در این زمان شما دو انتخاب دارید : از آن چشم پوشی کنید یا آن را ساده سازی کنید .
مسلما ، ما گزینه دوم را به شما پیشنهاد می کنیم ، زیرا در هر صورت به گسترش تجارت شما کمک خواهد کرد . حالا به سراغ سوال بعد می رویم ؟ چگونه می توانید بازاریابی برای تجارت کوچک خود را ساده سازی کنید ؟
جواب ما به این صورت است : بودجه ای برای بازاریابی و تبلیغات خود تعیین کنید و براساس آن برنامه ریزی کنید . اجازه ندهید که یکی از مسئولان فروش تان هزینه ای اضافی برایتان بتراشد .
در ابتدا ، تمام انرژی و تلاش خود را برای بازاریابی به سه قسمت تقسیم نمایید . ما پیشنهاد می کنیم که به سراغ این سه ابزار تبلیغاتی بروید . شبکه های اجتماعی ، پنل اس ام اس و تبلیغات خیابانی . زیرا این روش ها سرمایه ی ابتدایی شما را به سرعت بر می گردانند .
آمار و نتایج تبلیغات خود را دنبال کنید . این کاملا ضروری است . اگر شما نخواهید بدانید که تبلیغات تان نتیجه بخش هستند یا خیر ، مسلما پول خود را دور ریخته اید . برای مثال اگر شما پیامکی حاوی ۲۵% تخفیف برای مشتریان خود ارسال کرده اید ، بهتر است بدانید که چند نفر از این پیامک ها استقبال کرده اند و چه مقدار در فروشگاه شما هزینه کرده اند . با بررسی نتایج تبلیغات خود می توانید روش های تبلیغاتی بی ارزش را دور بزنید و به سراغ روش های موثر حرکت کنید .
اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما ، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .