وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

خدمت رسانی بی وقفه با پیام کوتاه :

امکان ساخت یک قالب مشخص برای دریافت کلید واژه های متفاوت و ارسال جواب مشخص شده برای آن کلید واژه به شماره ی فرد یا سیستم درخواست کننده . این قابلیت نیز تنها با خرید شماره اختصاصی قابل استفاده خواهد بود . شما این قابلیت را خواهید داشت تا با استفاده از این امکان بتوانید متون از پیش تعیین شده ای را آماده و با دریافت کلید واژه ای خاص آن را به شماره درخواست کننده ارسال کنید ، برای مثال می توانید ساعات کار شرکت را در سیستم تنظیم و با دریافت کلید واژه "ساعت کار" یا کلماتی مشابه ، این پیام کوتاه را که در بر دارنده اطلاعات ساعات کار شماست را به شماره فرد درخواست کننده ارسال کنید .

خدمت رسانی بی وقفه با پیام کوتاه

صرفه جویی در منابع با پیام کوتاه :

با توجه به ثابت بودن درخواست دریافت اطلاعات بیشتر از سوی مخاطبین در کسب و کارهای مختلف ، وجود یک ساختار اطلاع رسانی بر اساس درخواست مشتری ، ضروری است . این قابلیت برای کاربران فراهم شده است که با شناسایی و ثبت سوالات متداول کسب و کار خود در سامانه و تعریف کلید واژه های مشخص برای هر کدام از درخواست ها ، مزیت پاسخ گویی بی وقفه را برای مخاطبینشان ایجاد کنند .

صرفه جویی در منابع با پیام کوتاه

کاربری جامع منشی پیام توسط پیام کوتاه :

·         امکان تعریف پاسخ های متنوع بر اساس کلید واژه های مشخص در سامانه .
·         امکان مشخص کردن متن ارسالی برای اس ام اس های بدون متن .
·         امکان محدود کردن متن دریافتی در قالب عدد، حروف و یا هردو .
·         امکان بررسی و حذف تداخل های موجود در کلید واژه ها .
·         امکان محدود کردن شماره ها در پاسخ گویی خودکار .
تفکیک پیامک های مهم

انتخاب شماره دریافت پیام کوتاه :

شما می توانید علاوه بر محدود کردن لیست مخاطبین خود در استفاده از این سرویس ، شماره دریافت اس ام اس را به منظور ارسال پاسخ خودکار ، مشخص و دسترسی دیگر شماره هایتان را به این صفحه مسدود کنید .

تفاوت شماره دریافت از ارسال :

شما می توانید شماره دریافت اس ام اس را از شماره ارسال پاسخ به مخاطب متمایز کرده و نحوه دریافت و ارسال پیام های خود را مدیریت کنید .

تفاوت شماره دریافت از ارسال

لزوم شماره اختصاصی در استفاده از منشی پیام کوتاه :

جهت ایجاد منشی پیام ، لازم است کاربران ابتدا اقدام به خرید شماره اختصاصی کرده تا از این شماره یا شماره ها جهت دریافت و ارسال پاسخ استفاده نمایند .

پیش بینی کلمات کلیدی برای پاسخ دهی :

برای داشتن یک منشی پیام موثر و کارا ، ابتدا باید تمام کلمات کلیدی متناسب با گزینه های ممکن را در سیستم وارد کنید تا منشی پیام بتواند در مواجهه با پیامک های ارسالی پاسخ صحیحی ارسال کند . دقت کنید که از یک کلید واژه برای تعیین دو گزینه مشابه استفاده نشود .

پیش بینی کلمات کلیدی برای پاسخ دهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی