میخواهیم در مورد نکات بسیار مهمی که در زمان ارسال پیامک تبلیغاتی باید آنها را رعایت کنید سخن بگوییم .
ارسال پیامک تبلیغاتی در ساعات مناسب روز :
همیشه در نظر داشته باشید که قانونی برای خودتان وضع کنید . ان هم این است که به هیچ عنوان ” قبل از ساعت ۹ صبح و بعد از ساعت ۹ شب پیامک ارسال نکنید ” ، بهترین راه حل برای این موضوع مشخص کردن یک روز است . به فرض مثال شما یک روزی را برای ارسال پیامک های با تخفیف انتخاب میکنید . همیشه در ان زمان و روز پیامک را ارسال کنید . حتما این را نیز در نظر داشته باشید که ساعات ارسال بصورت یکپارچه باشد . یعنی یک هفته ساعت ۹:۱۵ دقیقه ارسال نکنید و در هفته بعدی ساعت ۱۵:۳۰ ، بهتر است هر هفته در روز مشخص ساعت ۱۱ ارسال گردد . برای این موضوع نیز میتوانید ازامکان ارسال پیامک زمانبندی استفاده کنید .
قرار دادن ساعت و تاریخ انقضا در ارسال پیامک :
در صورتی که میخواهید پیامک ارسالی از سوی شما فوری به نظر برسد ، باید برای پیامک خود تاریخ انقضا قرار بدهید . منظور از تاریخ انقضا این است که به مشتریان خود مهلت خرید بدهید و انها را اگاه بسازید که این پیشنهاد ویژه تا تاریخ مقرر امکان پذیر است .
استفاده از دستور العمل تخفیفات و اعتبار :
اینک میخواهیم از حاشیه کمی فاصله بگیریم و برویم سر اصل مطلب ، پیامک بیشتر برای ارائه تخفیف و جذب مشتری بیشتر ارسال میگردد . درست است ؟ اگر مخاطبین از پیشنهاد های شما که از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی به دستشان رسیده استفاده نکنند پس چرا خودتان را اذیت میکنید . اگر تخفیفی ارائه نشود شما سرمایه خود را از دست داده اید بعلاوه وقت مشتری را نیز گرفته اید . اگر میخواهید در این زمینه موفق بشوید . بهتر است تخفیفات مناسبی را در نظر بگیرید . برای این موضوع میتوانید بصورت زیر اقدام کنید .
برای مثال : 25% تخفیف ویژه تابستانه
گرفتن اطلاعات از مشتری :
سعی کنید در متن پیامک مشتری خود را راغب به پاسخ کنید چرا که می توانید از این طریق شماره موبایل های مشتریان راغب را ذخیره کنید و یک بانک شماره مشتریان برای خود بسازید و در دوره های مناسب به این افراد بابت تخفیفات آینده اطلاع رسانی کنید .
برای مثال :
25% تخفیف ویژه تابستانه
برای دریافت تخفیف عدد 1 را پیامک نمایید .