وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

تبلیغات پیامکی و استفاده از پنل های پیامکی خیلی مرسوم و محبوب شده است ، اما عده کمی هستند که از آن به درستی استفاده می کنند . اگر چه مطالعه اخیر انجمن ملی تبلیغات و آژانس های رسانه ای ، نشان داده است که بیش از ۹۵% از بازاریابان از تبلیغات یا پنل های پیامکی استفاده می کنند و یا این قصد را دارند که به زودی به سراغ آن بروند و ۸۰% از آنها بودجه های موبایلی تان افزایش داشته است و تنها ۲۰% از آنها فکر می کنند که این افزایش بودجه موفقیت آمیز نبوده است .
مطالعه نشان داده است که نزدیک ۴۰% از بازاریابان سرمایه های خود را از بودجه های رسانه های سنتی به تبلیغات پیامکی و برنامه های موبایلی ، تغییر موقعیت داده اند و بیش از ۲۵% چنین کاری را بر روی بودجه های دیجیتالی انجام می دهند .

راه های متفاوتی برای استفاده از پنل پیامکی وجود دارد تا مشتریان را به فروشگاه خود جذب کرده و وفادار سازید و برندتان را نیز معروف کنید :
•    استفاده از کوپن های متنی برای ارسال پیشنهاد به صورت مستقیم به گوشی های موبایل مشتریان . این کوپن ها بلیط هایی الکترونیکی هستند که مشتریان بر روی گوشی خود دریافت می کنند و می توانند برای تخفیفات مالی زمان خرید ، از آنها استفاده کنند .
•    استفاده از کدهای کوتاه که کلمات کلیدی متنی برای کمپین تان هستند .
•    استفاده از کدهای  QR، بار کدهای دوبعدی که با برنامه برچسب های موبایلی اسکن شده است و معمولا برای صفحات وب یا دانلود به گوشی هوشمند کاربر استفاده شده اند .
•    استفاده از رسانه های اجتماعی مانند فیسبوک ، توئیتر ،….
•    استفاده از وبسایت های موبایلی ….
 توجه : برای استفاده از سامانه پیامک نیاز به عضویت در سامانه  و دریافت پنل پیامک رایگان خواهید داشت .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی