فهرست اعضای خبرنامه پیامکی شما بسیار مهم است . شما به راحتی می توانید اعضای جدیدی را به عضویت فهرست خبرنامه پیامکی خود در بیاورید ، اما میزان استقبال از پیشنهادات شما بسیار پائین است . تقریبا میتوان گفت که شما هزاران پیامک در هفته برای اعضای خبرنامه خود ارسال می کنید و در نهایت تنها ده نفر از کسانی که این پیامک ها را دریافت کرده اند به شما مراجعه می کنند که این خود مشکل بسیار بزرگی است . هنگامی که این اتفاق رخ می دهد شما چه کار می کنید ؟ آیا باید به کلی از بازاریابی پیامکی کناره گیری کنید ؟ مطمئنا خیر . برای اینکه بدانید در مواقعی که کمپین تبلیغات پیامکی تان به خوبی عمل نمی کند ، چه کاری باید انجام داد بهتر است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید .
تمام کمیپن های تبلیغاتی خود را زیر و رو کنید . هر پیامک را پرینت بگیرید و آنها را با آمارهای هر کمپین بررسی کنید . هنگامی که در حال بررسی هر پیامک ارسالی هستید ، از خود این سه سوال را بپرسید . مطمئنا علل عدم موفقیت خود را در آماده نبودن ، کمبود محتوای ارزشمند و انحصاری نبودن پیشنهادات تان خواهید یافت .
آیا واقعا این چیزی است که مشتریان من می خواهند ؟
شاید شما محصولی که مدتی است در انبارتان مانده را تبلیغ کردید . به جای اینکه محصولی جدید را به مشتریان خود پیشنهاد دهید که آنها را ترغیب به خرید کنید ، محصولی قدیمی را انتخاب کردید که حتی در درجه ی اول نیز به فروش نرسید . ارائه ی تخفیف همیشه به معنای فروش بهتر محصولات شما نیستد . اگر محصولی که برای تخفیف انتخاب می کنید مطابق با سلیقه مشتریانتان نباشد مطمئن باشید به فروش نخواهد رسید .
پیشنهاد من چند نفر را هدف قرار می دهد ؟
آیا پیشنهاد و تخفیف شما مخصوص است ؟ برای مثال ، فرض کنید که شما صاحب یک برگر فروشی هستید . به جای اینکه برای تمامی برگرهای خود تخفیف ارائه کنید ، تنها برای یکی از محصولات خود تخفیف می دهید . حالا ، طبیعتا ، میزان علاقه مشتریان به تخفیف های شما کاهش یافته است . شما می خواهید که تخفیف های شما شامل بیشترین افراد شود ، نه تنها عده ای کم . اگر پیشنهاد شما خیلی به خصوص باشد ، نمی توانید انتظار داشته باشید که همه ی افراد را شامل شود .
آیا پیشنهاد من به اندازه کافی نظر مشتریان را جلب می کند ؟
آیا پیشنهاد تخفیف شما به اندازه کافی جذاب است یا شما تنها ۱۰% تخفیف می دید ؟ به علاوه ، آیا تخفیفی که شما می دهید مختص به اعضای خبرنامه پیامکی شماست یا دیگر افراد از طریق راه های دیگر نیز می توانند به این تخفیف دست یابند ؟ آیا این تخفیف را به دیگر اعضای خود ایمیل می کنید ؟ اگر با اعضای خبرنامه پیامکی خود مانند VIP رفتار نکنید مطمئن باشید به مرور از میزان علاقه آنها به پیشنهادات شما کم می شود .
اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند براساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما ، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .