وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

فهرست اعضای خبرنامه پیامکی شما بسیار مهم است . شما به راحتی می توانید اعضای جدیدی را به عضویت فهرست خبرنامه پیامکی خود در بیاورید ، اما میزان استقبال از پیشنهادات شما بسیار پائین است . تقریبا میتوان گفت که شما هزاران پیامک در هفته برای اعضای خبرنامه خود ارسال می کنید و در نهایت تنها ده نفر از کسانی که این پیامک ها را دریافت کرده اند به شما مراجعه می کنند که این خود مشکل بسیار بزرگی است . هنگامی که این اتفاق رخ می دهد شما چه کار می کنید ؟ آیا باید به کلی از بازاریابی پیامکی کناره گیری کنید ؟ مطمئنا خیر . برای اینکه بدانید در مواقعی که کمپین تبلیغات پیامکی تان به خوبی عمل نمی کند ، چه کاری باید انجام داد بهتر است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید .


تمام کمیپن های تبلیغاتی خود را زیر و رو کنید . هر پیامک را پرینت بگیرید و آنها را با آمارهای هر کمپین بررسی کنید . هنگامی که در حال بررسی هر پیامک ارسالی هستید ، از خود این سه سوال را بپرسید . مطمئنا علل عدم موفقیت خود را در آماده نبودن ، کمبود محتوای ارزشمند و انحصاری نبودن پیشنهادات تان خواهید یافت .

آیا واقعا این چیزی است که مشتریان من می خواهند ؟

شاید شما محصولی که مدتی است در انبارتان مانده را تبلیغ کردید . به جای اینکه محصولی جدید را به مشتریان خود پیشنهاد دهید که آنها را ترغیب به خرید کنید ، محصولی قدیمی را انتخاب کردید که حتی در درجه ی اول نیز به فروش نرسید . ارائه ی تخفیف همیشه به معنای فروش بهتر محصولات شما نیستد . اگر محصولی که برای تخفیف انتخاب می کنید مطابق با سلیقه مشتریانتان نباشد مطمئن باشید به فروش نخواهد رسید .

پیشنهاد من چند نفر را هدف قرار می دهد ؟

آیا پیشنهاد و تخفیف شما مخصوص است ؟ برای مثال ، فرض کنید که شما صاحب یک برگر فروشی هستید . به جای اینکه برای تمامی برگرهای خود تخفیف ارائه کنید ، تنها برای یکی از محصولات خود تخفیف می دهید . حالا ، طبیعتا ، میزان علاقه مشتریان به تخفیف های شما کاهش یافته است . شما می خواهید که تخفیف های شما شامل بیشترین افراد شود ، نه تنها عده ای کم . اگر پیشنهاد شما خیلی به خصوص باشد ، نمی توانید انتظار داشته باشید که همه ی افراد را شامل شود .

آیا پیشنهاد من به اندازه کافی نظر مشتریان را جلب می کند ؟

آیا پیشنهاد تخفیف شما به اندازه کافی جذاب است یا شما تنها ۱۰% تخفیف می دید ؟ به علاوه ، آیا تخفیفی که شما می دهید مختص به اعضای خبرنامه پیامکی شماست یا دیگر افراد از طریق راه های دیگر نیز می توانند به این تخفیف دست یابند ؟ آیا این تخفیف را به دیگر اعضای خود ایمیل می کنید ؟ اگر با اعضای خبرنامه پیامکی خود مانند VIP رفتار نکنید مطمئن باشید به مرور از میزان علاقه آنها به پیشنهادات شما کم می شود .
اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند براساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما ، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000  تماس بگیرید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی