در این مطلب می خواهیم به طور مفصل درباره وب سرویس پارس گرین برای شما صحبت کنیم . احتمالا شما نیز با مشاهده این قسمت از خود پرسیده اید که وب سرویس چیست یا اینکه وب سرویس پارس گرین چه ویژگی هایی دارد . بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها مطالعه کنید .
وب سرویس پارس گرین چیست ؟
وب سرویس پارس گرین به شما اجازه می دهد تا با استفاده از چند خط کدنویسی ، وب سایت یا نرم افزار مورد نظر خود را به سامانۀ پارس گرین متصل کنید . به این ترتیب دیگر برای ارسال ، دریافت و مدیریت پیامک های خود ، نیازی به ورود به سامانه پارس گرین ندارید ، بلکه می توانید همۀ کارهای مربوط به پیامک خود را از پنل وب سایت خود انجام دهید . پارس گرین جهت تسهیل امور اداری کاربران خود اقدام به راه اندازی وب سرویس های مختلفی کرده است ، که به شرح زیر هستند :
• وب سرویس ارسال پیامک
• وب سرویس دریافت پیامک
• وب سرویس کاربران
• وب سرویس شماره تماس ها
• وب سرویس تیکت ها
• وب سرویس انتقال ترافیک
که در مطالب بعدی به طور مفصل این وب سرویس ها را برایتان توضیح می دهیم .
چرا از وب سرویس استفاده می کنیم ؟
وب سرویس به شما این امکان را می دهد تا با کاربران و مشتریان وب سایت یا نرم افزار خود ارتباطی هوشمند و دو طرفه برقرار کنید . به این ترتیب ، سیستم شما براساس نیازتان می تواند از طریق سامانه ، اقدام به ارسال پیامک کند ، پیامک های دریافتی را از سامانه تحویل بگیرد و نمایش دهد ، آنها را تحلیل کند یا حتی به مدیریت پیامک های قبلی بپردازد . این کار از هدر رفتن زمان کاری شما جلوگیری می کند و سامانۀ پیامک را بهتر در دسترس شما قرار می دهد .
زبانهای برنامهنویسی
وب سرویس پارس گرین این قابلیت را به شما می دهد تا به دو روش SOAP و REST به سامانۀ پارس گرین متصل شوید . برای انجام این کار شما می توانید از نمونه کد های زبان های برنامه نویسی زیر استفاده کنید :
• نمونه کد C#
• نمونه کد PHP
• نمونه کد Delphi
• نمونه کد net
• نمونه کد VB6
• نمونه کد Linuxshell
برخی کاربردهای وب سرویس
استفاده از وب سرویس مزایا و کاربردهای بسیاری دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم :
اطلاع رسانی
اطلاعیه ها ، اخبار ، جدیدترین رویداد ها ، ثبت سفارش و تمامی مواردی که کاربران شما باید از آنها مطلع شوند ، از طریق پیامک به مخاطبان ارسال می شوند .
یادآوری
سیستم به صورت خودکار موارد مختلف را به مشتریان یادآوری می کند . به این ترتیب مشتریان شما ، قرارهای ملاقات ، موعدهای پرداخت هزینۀ سالینه سرویس ها ، قراردادها و … را فراموش نخواهد کرد .
مسابقه و قرعه کشی
یکی از ویژگی های وب سرویس ، برگزاری و مدیریت یک مسابقه یا قرعه کشی است . این سیستم به صورت اتوماتیک تمام کارها را انجام می دهد و شما نیازی ندارید هیچ کاری را به صورت دستی انجام دهید .
تائید حساب
امنیت بالا یکی دیگر از مزایای وب سرویس است . تنها با نوشتن چند خط کد ، می توانید راه حلی را اتخاذ کنید که صحت وجود یک حساب کاربری از طریق پیامک تایید شود . این ویژگی ، امنیت سیستم شما را بیشتر خواهد کرد .
حسابداری
امکان دیگر وب سرویس ، اطلاع رسانی امور مالی از طریق ارسال پیامک است . شما میتوانید با نوشتن چند خط کد ترتیبی دهید که همۀ کارهای حسابداری با پیامک به اطلاع کارمندان برسد .
ارسال و دریافت پیامک از وبسایت شخصی
یکی دیگر از ویژگی های وب سرویس ، قابلیت ارسال و دریافت پیامک از وبسایت شخصی می باشد . به گونه ای که هر اتفاقی که در وب سایت شخصی شما می افتد ، به شما و کاربران اس ام اس ارسال می شود . همچنین وب سایت شما می توانن جهت تایید مدارک و … پیام دریافت نماید .
امکانات وب سرویس پارس گرین
پارس گرین هر امکاناتی را که شما برای ارسال ، دریافت و مدیریت پیامک های خود نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد . امکانات وب سرویس پارس گرین عبارتند از :
• دریافت اعتبار حساب کاربری
• دریافت وضعیت تحویل پیامک
• بررسی تعداد پیامک های دریافتی
• دریافت وضعیت تحویل
• ارسال انبوه
• دریافت قیمت پیامک قبل از ارسال
• ارسال پیامک تکی و انبوه
• ارسال پیامک پیشرفته (تکی و انبوه)
• ارسال پیامک با دامنه
• بررسی پیامک های دریافتی
• دریافت شاخه و تعداد بانک شماره
• امکان اضافه کردن بانک شما
• اضافه و حذف شاخه مورد نظر
• امکان ارسال به شاخه مورد نظر
• دریافت تعداد شماره های شاخه مورد نظر
• گزارش گیری کامل ارسال های بانک شماره
• تعیین وضعیت ارسال به بانک شماره
• دریافت اطلاعات تعداد ارسال های روز
• حذف ارسال منطقه ای
• ارسال متناظر از طریق وب سرویس
• ارسال متناظر با تنظیم گیرنده و فرستنده متفاوت
• ارسال متناظر زماندار
• ارسال زماندار
• ارسال سررسید
• مشاهده وضعیت ارسال های زماندار
• حذف پیامک زماندار
• نمایش دهنده وضعیت گزارش گیری
• اضافه کردن گروه جدید در دفترچه تلفن
• اضافه کردن کاربر جدید در دفترچه تلفن
• بررسی موجود بودن شماره در دفترچه تلفن
• دریافت اطلاعات دفترچه تلفن
• دریافت اطلاعات گروه های دفترچه تلفن
• ویرایش کاربر دفترچه تلفن
• حذف کاربر دفترچه تلفن
• بررسی تعداد پیامک های دریافتی بر اساس تاریخ
• مشاهده مشخصات پیامک دریافتی ( شماره ، تاریخ ، recid )
• حذف پیامک دریافتی
• ثبت درخواست پشتیبانی
• دریافت تیکت های کاربران و جستجو ( نمایندگی )
• دریافت تعداد تیکت های کاربران ( نمایندگی )
• دریافت تیکت های ارسال شده
• دریافت تعداد تیکت های ارسال شده
• پاسخگویی به تیکت دریافتی ( نمایندگی )
• ثبت فیش واریزی ( نمایندگی )
• اضافه کردن کاربر جدید ( نمایندگی )
• بدست آوردن ID کاربر مورد نظر ( نمایندگی )
• تغییر اعتبار کاربر مورد نظر ( نمایندگی )
• فراموشی رمز عبور ( نمایندگی )
• دریافت تعرفه پایه کاربر ( نمایندگی )
• دریافت اعتبار کاربر ( نمایندگی )
• دریافت مشخصات کاربر مورد نظر ( نمایندگی )
• دریافت شماره های اختصاصی کاربر ( نمایندگی )
• دریافت اطلاعات تراکنش های مالی ( نمایندگی )
• دریافت اطلاعات کاربران ( نمایندگی )
• دریافت اطلاعات مسدودی پیامک ( نمایندگی )
• حذف کاربر ( نمایندگی )
• مشاهده تاریخ انقضای پنل کاربر ( نمایندگی )
پارس گرین با افتخار ، تمامی امکانات بالا را در اختیار کابران خود قرار داده است . امیدواریم توانسته باشیم ، با ارائه ی خدماتی بهتر ، قطعه کوچکی از مشکلات را از دوش کاربران خود برداریم .
اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما ، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .