وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

پیامک صوتی چیست ؟

احتمالا تا به حال برای شما هم پیش آمده که تلفن همراهتان زنگ بخورد و یک پیامک صوتی برایتان پخش شود و تحت تاثیر صدای دلنشین آن قرار بگیرید . شما هم میتوانید از جمله افرادی باشید که صاحب سامانه پیامک صوتی هستند و در طول روز برای تبلیغات و یا اطلاع رسانی کار خود از پیامک صوتی استفاده می کنند .اصطلاح پیامک صوتی برای خیلی از افراد کلمه ای آشنا و برای خیلی های دیگر کلمه غریب و نا آشنایی است ، بخاطر همین پارس گرین تصمیم به تشریح این کلمه یعنی ( پیامک صوتی چیست ؟ )گرفته است تا شما با این سرویس جدید آشنا شوید .

پیامک صوتی چیست
قبل از شروع و توضیحات تخصصی بهتر است کمی بیشتر با سابقه این سرویس آشنا شویم :
درگذشته ازنوع قدیمی پنل پیامک صوتی که با استفاده از خط تلفن ثابت و درگیر نمودن یک مودم و خط تلفن و کامپیوتر استفاده میشد ولی حدود یکسالی است که نوع مدرن تر آن ( یعنی ارسال پیامک صوتی تحت وب ) در کشور عزیز ما ایران برای هموطنان خوبمان فراهم شده است و در حال حاضر با پیش شماره 051 قابل استفاده میباشد ، که مشتاقان به تبلیغات و ایده های نو میتوانند با دریافت پنل های کاربری و یا نمایندگی پیامک صوتی اقدام به تبلیغات صنعت و یا شغل خود کنند .

با وجود اینکه تنها حدود 1 سال از عمر پیامک صوتی میگذرد اما توانسته اعتماد خیل عظیمی از افرادی که از سرویس پیام کوتاه استفاده میکنند را جلب کند .
چون  :
    شما میتوانید در پیامک صوتی ، احساس خود را بگنجانید .
    دارای تعرفه ای مقرون به صرفه و بسیار مناسب نسبت به سایر روش های تبلیغاتی است .
    صدای شما توسط مخاطب نهایی و هدف شما شنیده میشود .
    و تبلیغات صوتی ده ها مزایای قابل توجه دیگر برای شما به ارمغان می آورد .
سایت parsgreen.com از معدود شرکت های پیامک صوتی می باشد که بیش از 6 سال در زمینه پیام کوتاه و پیامک صوتی با نام تجاری پارس گرین به هم میهنان عزیزمان خدمت رسانی می کند .
ما در روش ارسال پیامک صوتی ، چیزی به عنوان ” بلک لیست مخابراتی ” نداریم . یعنی صد در صد پیام های صوتی شما برای او پخش خواهد شد . حتی اگر سیم کارت او در سیستم مخابراتی به عنوان بلک لیست مخابراتی پیام کوتاه ثبت شده باشد .

از دیگر مزیت های تبلیغات صوتی و پیامک صوتی :

شما حتی می توانید به تلفن های ثابت هم پیامک صوتی ارسال کنید .
شما می توانید از سیستم نطرسنجی پیام صوتی استفاده کنید ، به این صورت که در پیامک صوتی خود از مخاطب بخواهید که یکی از اعداد 0 تا  9 را شماره گیری کند تا در قسمت نظر سنجی شما اعداد شماره گیری شما ثبت شود .
ارسال پیام صوتی شما به صورت دلیوربیس انجام خواهد شد ، به این صورت که هزینه تمامی پیامک صوتی های ارسال شده که مخاطب نهایی شما به هردلیلی گوشی او خاموش باشد یا در دسترس نباشد و یا جواب ندهد هزینه ای از شما کسر نخواهد شد !!!
فایل صوتی می بایست با فرمت wav بوده و بهتر است دارای مشخصات 8000hz,16kb,Mono باشد.