چرا پیامک های تبلیغاتی تان مورد توجه قرار نمی گیرد؟
آیا حدس می زنید که کاربران پیامک های شما را نادیده می گیرند ؟ احتمالا حدس شما درست است . در حقیقت ، ممکن است در شرایط خاص ، مشتریان حتی پیامک های شما را باز نکنند . ما نمی خواهیم شما را از این بابت نگران کنیم . این اتفاق در شرایط عادی رخ نخواهد داد . اما اگر شما فکر می کنید که پیامک هایتان با چنین بازخوردی روبرو می شود ، بهتر است راه حلی برای این مسئله بیاندیشید . به شما پیشنهاد می کنیم از راه کارهایی که در زیر برای شما پیشنهاد داده ایم استفاده کنید و مطمئن شوید که هیچ کدام از این اشتباهات را مرتکب نمی شوید .
پیامک های زیادی را برای مشتریان خود ارسال می کنید :
حتی اگر شما به همان میزان پیامکی که وعده داده بودید ، اس ام اس ارسال نمایید ممکن است تعداد پیامک هایتان مناسب شرایط و نیازهای برخی از مشتریانتان نباشد . فرض کنید شما به مشتریان خود وعده داده اید که در ماه ۶ پیامک به آنها ارسال می کنید ، اما ممکن است ۶ پیامک برای برخی از مشتریان زیاد باشد و موجب آزرده خاطری آنها شود . برای برقرار کردن تعادل بین مشتریان خود بهتر است این رقم را به ۵ کاهش دهید . همچنین ، هیچ وقت بدون هدف پیامک ارسال نکنید . همیشه هدف از ارسال پیامک را برای خود و مشتریانتان شفاف سازی کنید .
پیامک های شما با نیازهای مشتریانتان ارتباطی ندارند :
این فرض را همیشه در ذهن داشته باشید که شاید پیامک ها و پیشنهادهای شما به علایق و نیاز های برخی از مشتریانتان در ارتباط نیستند . به این ترتیب پس از چند بار ارسال پیامک به ایشان ، آنها تصمیم می گیرند که دیگر پیامک های شما را مطالعه نکنند و در نهایت نیز عضویت خود در خبرنامه پیامکی شما را لغو می کنند .
اعضای خبرنامه پیامکی شما صلاحیت کافی را ندارند :
این احتمال وجود دارد که پیشنهاد ها و پیامک های شما بسیار فوق العاده باشند اما شما این اس ام اس ها را برای افراد مناسب ارسال نمی کنید . در بازاریابی پیامکی باید بیشتر به کیفیت اهمیت دهید تا کمیت . اگر شما برای ۱۰۰۰ نفر پیامک تبلیغاتی ارسال می کنید و تنها ۱% از آنها به پیامک های شما اهمیت می دهند ، تجارت شما با مشکل روبرو خواهد شد . بهتر است که افرادی که به تجارت و فعالیت شما علاقه دارند را به فهرست خبرنامۀ پیامکی خود دعوت کنید .
اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما ، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .