وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

در پارس گرین ، ما هر روز با هزاران کسب و کار و کوچک که می خواهند تجارت خود را از طریق بازاریابی پیامکی گسترش دهند ، همکاری می کنیم . چه چیزی بازاریابی پیامکی را آنقدر جذاب و کارآمد می سازد ؟ می توان در جواب گفت ویژگی هایی از قبیل سریع بودن ، مقرون به صرفه بودن و بازدهی سود حاصل از سرمایه . اما ، بعضی از صاحبان کار و تجارت هنوز برای استفاده از پنل اس ام اس تردید دارند . پس از مدتی تحقیق ما متوجه دلیل اصلی این امر شدیم : زمان .


بیشتر صاحبان تجارت های کوچک از بودجه ای محدود استفاده می کنند و به همین دلیل مجبورند از همین بودجه محدود برای پوشش بیشتر کارهای خود استفاده کنند . احتمالا آنها مجبورند که این بودجه را صرف مدیریت ، شبکه های اجتماعی ، مدیریت روابط عمومی و … استفاده کنند . بنابراین ، طبیعتا اضافه شدن هزینه تبلیغات می تواند همه ی معادلات را به هم بریزد و ما کاملا متوجه این امر هستیم .
در این مقاله سعی داریم چند نکته اساسی را برای افرادی که می خواهند از پنل پیامک برای کسب و کار خود استفاده کنند را بیان کنیم . نکاتی که در هیچ جای دیگر نخواهید یافت .
برای گسترش کمپین تبلیغات پیامکی خود فردی را استخدام کنید
چه کسی می گوید که شما باید خودتان کمپین تبلیغات پیامکی تان را مدیریت کنید و آن را گسترش دهید ؟ ممکن است براساس نوع تجارتی که دارید ، بخواهید از یک شخص حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید . این کار می تواند برای صاحب کارانی که سرمایه بیشتری دارند و در عوض وقت کمی دارند ، بسیار مفید و سودمند باشد .
کمپین تبلیغاتی خود را از پیش برنامه ریزی کنید
اگر بودجه بازاریابی و تبلیغات شما محدود است و شما می خواهید که خودتان کارهای کمپین تبیلغاتی تان را انجام دهید ، بهتر است هر ماه در جلسه ای کمیپین تبلیغات پیامکی ماه بعد خود را برنامه ریزی کنید . این کار به شما این امکان را می دهد تا آمارهای کمپین خود را بررسی کنید و ایرادهای آن را برطرف سازید . به علاوه ، دیگر نیازی ندارید که در کارهای خود عجله کنید . با این کار زمان کافی برای بررسی تمام جوانب تجارت خود را خواهید داشت .
برای خواندن مطالب وبلاگ پارس گرین زمانی را مشخص کنید
هر چقدر کمتر اطلاعات داشته باشید ، زمان رسیدن به موفقیت تان طولانی تر خواهد بود . اگر شما برای آموزش خود بیشتر از دو دقیقه وقت نگذارید ، مطمئنا در طولانی مدت تجارت تان دچار مشکل خواهد شد . شما باید با بهترین روش های بازاریابی آشنا شوید و یاد بگیرید که چگونه از فهرست اعضای خبرنامه پیامکی خود بهترین استفاده را داشته باشید .
اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند براساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما ، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000  تماس بگیرید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی