در چند سال گذشته بازاریابی پیامکی به یکی از برترین روش های تبلیغاتی شرکت ها تبدیل شده است . البته لازم نیست از این بابت تعجب کنید ، زیرا این روش تبلیغاتی واقعا تاثیر گذار است . اگر هضم این مسئله برای شما کمی مشکل است ما در این مطلب ۱۰ واقعیت بازاریابی پیامکی را به شما ارائه می کنیم . این ۱۰ واقعیت دلایلی هستند که بازاریابی پیامکی را به موفق ترین سیستم تبلیغاتی چند سال اخیر تبدیل کرده اند .
محبوبیت ارسال پیامک
براساس آخرین تحقیقات و نظرسنجی های انجام شده ، دو سوم دارندگان تلفن همراه در سراسر جهان از سرویس پیام کوتاه استفاده می کنند . تقریبا می توان گفت ۶/۴ میلیارد نفر در جهان از این سرویس استفاده می کنند . با این همه جمعیت که از تلفن همراه استفاده می کنند و اکثرشان نیز از سرویس اس ام اس بهره می برند ، می توان مطمئن بود که این سیستم تبلیغاتی کارآمد است .
ارسال پاسخ در مدت زمان کوتاه
چهار دقیقه . میانگین مقدار زمانی است که یک فرد پیامک دریافتی خود را باز می کند و می خواند . این در حالی است که میانگین زمان خواند یک ایمیل ۴۸ ساعت است . اگر دنبال روش ارتباطی سریع و آنی با مشتریان خود هستید ، یک پنل اس ام اس می تواند رویای شما را محقق سازد .
۱۵۰ بار چک کردن در روز
در طول یک روز ، یک فرد معمولی به طور میانگین ۱۵۰ بار تلفن همراه خود را چک می کند . این واقعیت بدین معنی است که شما می توانید مطمئن باشید آن فرد به طور حتم پیامک تبلیغاتی شما را در مدت کوتاهی پس از ارسال مطالعه می کند .
مردم کوپن های تخفیف پیامکی را دوست دارند
براساس آخرین تحقیقات ، بیشتر افراد ترجیح می دهند پیغام های خود را از طریق اس ام اس دریافت کنند تا دیگر ابزار ارتباطی . همچنین ، آمارها نشان می دهد که افرادی که کوپن تخفیف پیامکی دریافت می کنند ۳۵ برابر بیشتر از دیگر افراد از کوپن های تخفیف خود استفاده می کنند . می توان گفت این واقعیت برای تمامی تجارت ها و کسب و کارها خبر بسیار خوبی است .
بازاریابی پیامکی نام تجاری شما را معروف می کند
با استفاده از بازاریابی پیامکی می توان نام تجاری خود را بر سر زبان ها بیاندازید . تنها کافیست به مشتریان خود پیشنهاداتی بدهید تا به بازدید از فروشگاه یا کسب و کار شما ترغیب شوند . در آنجا می توانید با تکنیک های بازاریابی آنها را به مشتریان همیشگی خود تبدیل کنید .
سالهای در حال گذر
بازاریابی پیامکی در سال ۱۹۹۹ راه اندازی شد . ایجاد بازاریابی پیامکی بر اثر یک اتفاق ایجاد شد . اما این اتفاق باعث ایجاد تحولی در بازاریابی سراسر جهان شد و مطمئنا امروزه روش تبلیغات و بازاریابی یک محصول تغییرات اساسی کرده است .
میانگین ماهانه تعداد اس ام اس هر فرد
اولیت پیامک در سال ۱۹۹۲ ارسال شد . از آن زمان تاکنون میزان ارسال اس ام اس روند رو به رشدی را طی کرده است . آمارها در سال ۲۰۱۱ حاکی از این بود که هر فرد در طول ماه به طور میانگین ۱۵۰ اس ام اس ارسال می کند . مشتریان و تجارت ها می توانند از طریق بازاریابی پیامکی به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند .
بله ، همچنین می توانید با کارمندان خود در ارتباط باشید
در حالیکه بازاریابی پیامکی به عنوان ابزار ارتباطی موثر برای کسب و کارها و مشتریان طراحی شده است ، اما همچنین روش بسیار مناسبی برای برقراری ارتباط با کارمندان می باشد . پنل اس ام اس مناسب ترین ابزار برای اطلاع رسانی تغییرات ایجاد شده در برنامه ، گوشزد کردن قرارهای ملاقات و مصاحبه هاست . بازاریابی پیامکی انعطاف پذیرترین روش تبلیغاتی است که تمامی کسب و کارها می توانند از آن استفاده کنند .
دسترسی به افراد بیشتر
بازاریابی پیامکی تاثیرگذار است زیرا تعداد تلفن های همراه از رایانه ها بیشتر است و می توان گفت که تاکنون از دیگر روش های تبلیغاتی موفق تر بوده است . آیا میزان موفقیت بازاریابی پیامکی را می دانید ؟ بهتر است با این اعداد آشنا شوید : ۹۵%
زنان بیشتر پیامک ارسال می کنند
طبق آمارهای شرکت Nielson ، زنان در صدر بیشتری از ارسال کنندگان پیامک را تشکیل می دهند . همچنین زنان مسئولیت خرید ۷۰% از اجناس را در فروشگاه ها دارند . بنابراین بهتر است که بدانید باید پیامک های خود را به چه افرادی ارسال نمایید .
اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند براساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما ، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .