وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

در چند سال گذشته بازاریابی پیامکی به یکی از برترین روش های تبلیغاتی شرکت ها تبدیل شده است . البته لازم نیست از این بابت تعجب کنید ، زیرا این روش تبلیغاتی واقعا تاثیر گذار است . اگر هضم این مسئله برای شما کمی مشکل است ما در این مطلب ۱۰ واقعیت بازاریابی پیامکی را به شما ارائه می کنیم . این ۱۰ واقعیت دلایلی هستند که بازاریابی پیامکی را به موفق ترین سیستم تبلیغاتی چند سال اخیر تبدیل کرده اند .

10 واقعیتی که بازاریابی پیامکی را به موفق ترین سیستم تبلیغاتی تبدیل می کند.

محبوبیت ارسال پیامک

براساس آخرین تحقیقات و نظرسنجی های انجام شده ، دو سوم دارندگان تلفن همراه در سراسر جهان از سرویس پیام کوتاه استفاده می کنند . تقریبا می توان گفت ۶/۴ میلیارد نفر در جهان از این سرویس استفاده می کنند . با این همه جمعیت که از تلفن همراه استفاده می کنند و اکثرشان نیز از سرویس اس ام اس بهره می برند ، می توان مطمئن بود که این سیستم تبلیغاتی کارآمد است .

ارسال پاسخ در مدت زمان کوتاه

چهار دقیقه . میانگین مقدار زمانی است که یک فرد پیامک دریافتی خود را باز می کند و می خواند . این در حالی است که میانگین زمان خواند یک ایمیل ۴۸ ساعت است . اگر دنبال روش ارتباطی سریع و آنی با مشتریان خود هستید ، یک پنل اس ام اس می تواند رویای شما را محقق سازد .

۱۵۰ بار چک کردن در روز

در طول یک روز ، یک فرد معمولی به طور میانگین ۱۵۰ بار تلفن همراه خود را چک می کند . این واقعیت بدین معنی است که شما می توانید مطمئن باشید آن فرد به طور حتم پیامک تبلیغاتی شما را در مدت کوتاهی پس از ارسال مطالعه می کند .

مردم کوپن های تخفیف پیامکی را دوست دارند

براساس آخرین تحقیقات ، بیشتر افراد ترجیح می دهند پیغام های خود را از طریق اس ام اس دریافت کنند تا دیگر ابزار ارتباطی . همچنین ، آمارها نشان می دهد که افرادی که کوپن تخفیف پیامکی دریافت می کنند ۳۵ برابر بیشتر از دیگر افراد از کوپن های تخفیف خود استفاده می کنند . می توان گفت این واقعیت برای تمامی تجارت ها و کسب و کارها خبر بسیار خوبی است .

بازاریابی پیامکی نام تجاری شما را معروف می کند

با استفاده از بازاریابی پیامکی می توان نام تجاری خود را بر سر زبان ها بیاندازید . تنها کافیست به مشتریان خود پیشنهاداتی بدهید تا به بازدید از فروشگاه یا کسب و کار شما ترغیب شوند . در آنجا می توانید با تکنیک های بازاریابی آنها را به مشتریان همیشگی خود تبدیل کنید .

سالهای در حال گذر

بازاریابی پیامکی در سال ۱۹۹۹ راه اندازی شد . ایجاد بازاریابی پیامکی بر اثر یک اتفاق ایجاد شد . اما این اتفاق باعث ایجاد تحولی در بازاریابی سراسر جهان شد و مطمئنا امروزه روش تبلیغات و بازاریابی یک محصول تغییرات اساسی کرده است .

میانگین ماهانه تعداد اس ام اس هر فرد

اولیت پیامک در سال ۱۹۹۲ ارسال شد . از آن زمان تاکنون میزان ارسال اس ام اس روند رو به رشدی را طی کرده است . آمارها در سال ۲۰۱۱ حاکی از این بود که هر فرد در طول ماه به طور میانگین ۱۵۰ اس ام اس ارسال می کند . مشتریان و تجارت ها می توانند از طریق بازاریابی پیامکی به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند .

بله ، همچنین می توانید با کارمندان خود در ارتباط باشید

در حالیکه بازاریابی پیامکی به عنوان ابزار ارتباطی موثر برای کسب و کارها و مشتریان طراحی شده است ، اما همچنین روش بسیار مناسبی برای برقراری ارتباط با کارمندان می باشد . پنل اس ام اس مناسب ترین ابزار برای اطلاع رسانی تغییرات ایجاد شده در برنامه ، گوشزد کردن قرارهای ملاقات و مصاحبه هاست . بازاریابی پیامکی انعطاف پذیرترین روش تبلیغاتی است که تمامی کسب و کارها می توانند از آن استفاده کنند .

دسترسی به افراد بیشتر

بازاریابی پیامکی تاثیرگذار است زیرا تعداد تلفن های همراه از رایانه ها بیشتر است و می توان گفت که تاکنون از دیگر روش های تبلیغاتی موفق تر بوده است . آیا میزان موفقیت بازاریابی پیامکی را می دانید ؟ بهتر است با این اعداد آشنا شوید : ۹۵%

زنان بیشتر پیامک ارسال می کنند

طبق آمارهای شرکت Nielson ، زنان در صدر بیشتری از ارسال کنندگان پیامک را تشکیل می دهند . همچنین زنان مسئولیت خرید ۷۰% از اجناس را در فروشگاه ها دارند . بنابراین بهتر است که بدانید باید پیامک های خود را به چه افرادی ارسال نمایید .
اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند براساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما ، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000  تماس بگیرید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی