ارسال تبلیغات پیامکی از همان زمانی که پیام کوتاه بین افراد و صاحبین مشاغل محبوب شد به عنوان یکی از راه های تبلیغاتی مطرح گردید . ارسال تکی و سپس ارسال انبوه پیامک به دلیل بازخورد و تازگی روند کاریشان به شدت مورد استفاده قرار گرفتند . پس از مدتی حجم متن های مشابه و تکراری دلزدگی همگان را موجب شد . بسیاری از ارسال ها دیگر مجذوب کننده نبود و بازخورد ارسال پیامک کاهش زیادی پیدا کرد . راه های مختلفی جایگزین ارسال پیامک بود که متاسفانه در برخی موارد کارایی لازم را نداشت در این بین بسیاری از افراد ایده های ناب و جالب و تک در ارسال پیامک تبلیغاتی را بررسی نمودند تا علاوه بر اینکه ارسال کننده را خوش ذوق جلوه می کند ، در جذب مشتری نیز بسیار سودمند خواهد بود .
در ادامه ایده هایی برای ارسال پیامک را با شما در میان خواهیم گذاشت :
1- ارسال متن سوالی : به جای اینکه از متنی خبری استفاده نمایید از گیرندگان خود سوالی بپرسید . اگر ارائه دهنده خدمات هستید می توانید با سوالی مربوط به نوع خدمات خود ، جواب را به خودتان مربوط سازید . برای مثال برای استفاده از سامانه ارسال پیامک از متن ” آیا تا به حال تجربه مشتریان جذب شده توسط پیامک را داشته اید ؟ “ چنین متن هایی باعث می شود تا احساس نیاز کاربران به آن محصول یا خدمات احساس شود و کنجکاوی دریافت اطلاعات از آن را داشته باشند .
2- استفاده از متن های جالب : هیچ نوشته ای نمی تواند به اندازه یک متن جالب و با ذوق احساس صمیمیت را بین فروشنده و خریدار ایجاد نماید و موجب خرید شود . متن های جالب می تواند عبارت و یا یک سوال و یا یک شعار باشد .
3- من را دنبال کن : اگر به دستتان پیامک تبلیغاتی برسد که بخواهید درباره آن بدانید چه می کنید ؟ البته . تماس می گیرد و یا به وب سایت اعلام شده مراجعه می کنید . اگر این اطلاعات نوشته نشده بود چه ؟؟؟؟؟ جواب ساده است . شما یک محصول را از دسته نداده اید . آن ها یک مشتری خود را از دست داده اند . اگر تعداد هم بالا باشد که عملا بازخوردی از ارسال تبلیغاتی پیامک نداشته اند و مشتریان خوبی را از دست داده اند پس حتما برای تماس با خودتان راهی پیش روی مشتریانتان قرار دهید .