وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

بازاریابی پیامکی روش تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه و سریعی می باشد ، اما اگر مشتریان تان درباره فهرست اعضای خبرنامه پیامکی شما ندانند ، تبلیغات شما دچار مشکل خواهید شد . برای گسترش فهرست خبرنامه پیامکی خود ، باید به درستی برای آن تبلیغ نمایید . بیشتر کاربران تازه وارد ما با این موضوع مشکل دارند . اطلاعات بسیار زیادی هست که باید درباره آنها بدانند و این می تواند کمی کار را برایشان دشوار سازد . بهتر است بدانید فعلا یادگیری درباره بازاریابی پیامکی کافیست ، اکنون زمان یادگیری تاکتیک های گسترش و تبلیغات خبرنامه پیامکی تان است .

گسترش و تبلیغ خبرنامه پیامکی

در این مطلب سعی داریم ۴ تاکتیک گسترش و تبلیغ خبرنامه پیامکی را برای تان بازگو کنیم . به کاربران تازه وارد پیشنهاد می کنیم که پیش از اینکه به گزینه های دیگر روی بیاورند این ۴ روش را برای کسب و کار خود امتحان کنند .

پخش کردن کاغذ تبلیغاتی در فروشگاه

اگر شما فروشگاهی واقعی در سطح شهر دارید ، پخش آگهی های تبلیغاتی بر روی کاغذ و بروشور در فروشگاه تان امری ضروری است . بهتر است همه چیز را ساده نگه دارید ، و مطمئن شوید تمامی نوشته ها بر روی کاغذها کاملا خواناست . اگر متن تبلیغی شما پیچیده باشد ، مطمئنا میزان عضویت مشتریان تان در خبرنامه پیامکی رشد چندانی نخواهد داشت . به علاوه، مطمئن شوید که پیشنهاداتی که به مشتریان تان می دهید به صورت BOLD و واضح نوشته شده باشند .

قرار دادن ویجت ثبت نام در سایت

اگر فروشگاه شما به صورت آنلاین فعالیت می کند و مشتریان نمی توانند به صورت حضوری به مغازه شما مراجعه کنند ، این بهترین راه برای افزایش تعداد اعضای خبرنامه پیامکی تان است . این دقیقا همان کاری را می کند که بروشورها برای فروشگاه های واقعی انجام می دهند . هر چند ما در پارس گرین این گزینه را به همه کسب و کارها پیشنهاد می دهیم .

تبلیغات دهان به دهان

در واقع این مورد ، گزینه مورد علاقه ما برای گسترش فهرست خبرنامه پیامکی می باشد . به این علت که کاملا شخصی است و میزان اعتماد مشتریان به کیفیت کار شما را نشان می دهد . با این که چندین سال از برپایی بازاریابی پیامکی می گذرد ، اما هنوز روش تبلیغاتی جدیدی محسوب می شود به خصوص برای مردم عادی . هنگامی که شما با مشتریان خود به صورت رو در رو ارتباط برقرار می کنید ، می توانید به آنها روش عملکرد بازاریابی پیامکی را توضیح دهید ، مزایا و کاربردهای آن را بیان کنید و نحوه ثبت نام  در آن را بهشان یاد دهید . سعی کنید همیشه همه چیز را به صورت ساده و مفهوم توضیح دهید و مشتریان خود را مجبور به ثبت نام در خبرنامه پیامکی تان نکنید .

شبکه های اجتماعی

بهتر است از این روش تبلیغاتی رایگان بهره ببرید . می توانید در شبکه های اجتماعی مختلف برای کسب و کار خود حساب ایجاد کنید و در آنها از مزایای محصولات خود ، مزایای عضویت در خبرنامه پیامکی تان و … صحبت کنید . می توانید فالوئرها و علاقه مندان را به عضویت در خبرنامه پیامکی و ایمیلی خود دعوت کنید . اگر هم اکنون افراد بسیاری هستند که مطالب شبکه اجتماعی شما را دنبال می کنند ، یقینا بیشتر آنها در خبرنامه پیامکی تان نیز عضو خواهند شد . به این ترتیب شما از طریق چند ابزار مختلف با آنها در ارتباط خواهید بود که این کار در طولانی مدت تاثیر بسیار خوبی بر روی تجارت شما خواهد داشت .
اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما ، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000  تماس بگیرید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی