وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

وبلاگ شرکت پارس گرین

ارسال پیامک، ارسال پیام صوتی، وب سرویس پیامک، وب سرویس صوتی

در جهان تجارت های کوچک ، باقی ماندن در عرصه بازار مهم ترین اصل است . اگر شما منظم ، خلاق و سازنده نباشید مطمئنا در تجارت خود موفق نمی شوید . پارس گرین نیز در ابتدای راه اندازی شرکتی بسیار کوچک بود ، اما با تلاش و کوشش اکنون ما جز بهترین شرکت های ارائه کننده سامانه پیامک در ایران هستیم . ما دائما در حال ارتقا سرویس های خود هستیم و همچنان بهترین سرویس ارسال اس ام اس را برای کاربران خود تهیه می کنیم .
صاحبان تجارت های کوچک بهتر است که خود را متوجه این مطلب بکنند . در این مطلب می خواهیم ۵ اصلی را که برای موفقیت در کسب و کار خود باید رعایت کنید ، برایتان بیان کنیم .

اصولی که صاحبان تجارت های کوچک باید رعایت کنند

1-    مشتریان خود را بشناسید:

این یکی از مهم ترین اصول در بازاریابی پیامکی می باشد . اگر شما تنها برای پر کردن اوقات فراغت خود کسب و کاری را راه اندازی کرده اید و نمی دانید که چه افرادی از محصولات و خدمات شما استفاده می کنند ، مطمئنا در تجارت خود شکست خواهید خورد . همه چیز به همین سادگیست . شما همیشه باید نیازهای مشتریان خود را در اولویت قرار دهید . مسلما ، باید فاکتورهای دیگر را نیز در نظر بگیرید اما باید مشتریان خود را همیشه در اولویت قرار دهید .

2-    براساس بودجه ی تعیین شده برنامه ریزی کنید:

هیچ وقت اجازه ندهید یکی از فروشندگان یا کارمندان تان شما را قانع کند تا بیشتر از بودجه خود هزینه کنید . بهتر است که تدریجا بودجه تبلیغات و بازاریابی خود را افزایش دهید . این نکته را بدانید که میزان پولی که هزینه میکنید مستقیما با با موفقیت شما در ارتباط نیست .

3-    انتقادپذیر باشید و از ایده های نو استقبال کنید:

اگر مشتریان شما نظرات و افکار خود را با شما در میان می گذارند بهتر است که به آنها گوش بسپارید . لج بازی نکنید و اجازه ندهید که تکبرتان تجارت و کسب و کارتان را از بین ببرد . همیشه به نصیحت های دوستان تان و همکاران تان گوش کنید . ۹۰% از مواقع افراد می خواهند به شما کمک کنند . بهتر است که به آنها این اجازه را بدهید .

4-    همه کارها را خودتان انجام ندهید:

نیازی نیست که همه ی پروژه ها را به تنهایی مدیریت و نظارت کنید . از افراد حرفه ای کمک بگیرید . با آدم هایی کار کنید که بهشان اعتماد دارید . لزومی ندارد که همه کارها را به تنهایی انجام دهید . در عوض اینها ، می توانید تمرکز خود را بر مدیریت کردن افراد متمرکز کنید .

5-    ماهانه آمار کمپین تبلیغاتی خود را بررسی کنید:

نگذارید که همه چیز از کنترل تان خارج شود . هر ماه بهتر است جلسه ای با کارمندان خود برگزار کنید . اهداف جدیدی را تعیین کنید و میزان پیشرفت تجارت خود را بررسی کنید . برگزاری این جلسات ماهانه ریتم کاری شما را حفظ می کند و وظیفه کاری هر فرد را مشخص می سازد .
اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما ، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000  تماس بگیرید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی