ساده بگوییم ، بازاریابی پیامکی چیزی جز داشتن فهرستی از اعضای شایسته نیست . همیشه باید از اینکه اعضای خبرنامه پیامکی شما افراد با صلاحیتی هستند مطمئن شوید . این افراد باید خدمات یا محصولاتی را که شما ارائه می کنید ، دوست داشته باشند . در هر صورت ، در این مطلب می خواهیم ۵ روش تبلیغ درون فروشگاهی را برایتان توضیح دهیم که به رشد و توسعه فهرست اعضای خبرنامه پیامکی تان کمک می کنند .
تخفیف فوری
هنگامی که مشتریان با اقلام خریداری شده به صندوق حساب می رسند ، همانجا ، پای صندوق به آنها تخفیف دهید . هم چنین اگر می خواهید فروش بیشتری داشته باشید برای مقدار معینی از خرید تخفیف ارائه کنید . برای مثال می توانید به مشتریان خود بگوئید که با خرید بالای ۱۰۰ هزار تومان ، به آنها ۱۰ هزار تومان تخفیف می دهید . هر چند بهتر است که در پای صندوق به آنها تخفیف دهید . هر چه شرایط تخفیف خود را گسترش دهید ، مشتریان بیشتر دچار سردرگمی می شوند .
اهدای هدیه در ازای خرید
هنگامی که مشتریانتان در خبرنامه پیامکی تان عضو شدند ، در ازای هر خرید به آنها هدیه ای رایگان ارائه کنید . برای مثال ، اگر شما یک فروشگاه لوازم آرایشی دارید ، می توانید در ازای خرید یک عطر به آنها یک لوازم آرایشی هدیه دهید . این کار مشتریان را ترغیب می کند تا سریعتر به فهرست خبرنامه پیامکی شما ملحق شوند .
مسابقه ورودی
بهترین راه برای گسترش خبرنامۀ پیامکی چیست ؟ برگزاری یک مسابقۀ پیامکی . در اولین قدم ، جایزۀ نفیسی را برای مسابقه خود انتخاب کنید . باید مسابقه خود را به گونه ای برگزار کنید که مشتریانتان برای شرکت در آن از هم دیگر سبقت بگیرند .
تبلیغات دهان به دهان
سعی کنید در فروشگاه خود با مشتریان ارتباطی دوستانه و صمیمی برقرار کنید . به آنها طرز ثبت نام در خبرنامه پیامکی را توضیح دهید و از مزایای آن برایشان بگویید . با گذشت این همه سال ، هنوز اس ام اس روش بازاریابی نوینی به شمار می آید که تنها به کمی توضیح و آشنایی نیاز دارد . این کار شما اعتماد مشتریان را نسبت به شما جلب می کند و به آنها این اطمینان را خواهد داد که قرار نیست تعهدات خود را زیر پا بگذارید .
حراجی ها
آیا می خواهید اجناس فروشگاه خود را به مدت ۲۴ ساعت حراج کنید ؟ به اعضای خبرنامه پیامکی خود اطلاع دهید که یک ساعت پیشتر از مشتریان عادی در فروشگاه شما حاضر شوند . برای خبرنامه پیامکی خود در فروشگاهتان تبلیغ کنید و به مشتریانتان از مزایای بی شمار آن بگویید .
اگر علاقه دارید که از سامانه پارس گرین نمایندگی کسب کنید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .